Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

top 3 helpdesk software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een helpdesk programma die geschikt is voor kleine bedrijven.
het liefst eentje die alleen op de helpdesk functies focust. Deze moet de optie hebben om gebruikeraccounts ermee te kunnen maken en niet door deze via de Active Directory (of iets anders wat daarop lijkt) te importeren.

Ik heb op het internet veel helpdesk programma's kunnen vinden, maar ik denk dat ik het beter aan iemand kan vragen die hiermee ervaring heeft.

ik wil hiervoor graag jullie top 3 gratis en betaalde helpdesk programma's.

thanks

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Dat je graag ook de mening van anderen leest snap ik, maar GoT is bedoeld als tweewegkanaal: ook bij het bediscussieren van helpdesksoftware is GoT geen helpdesk dus simpelweg vragen om een top3 is niet de bedoeling van dit forum ;)
Ik neem aan dat je je al goed hebt ingelezen in de mogelijkheden en onmogelijkheden van verschillende tools. Welke applicaties heb je al bekeken en wat zijn daarvan de voor- en nadelen? Waarom voldoen ze niet voor je?

En wat versta je eigenlijk onder helpdeskapplicatie, wat heb je precies nodig aan functionaliteit (users kennen is hard nodig maar is zegmaar niet waar het echt om gaat) en wat is het budget? Honderdduizenden, of 500 euro?

Ik verplaats je topic trouwens even van Officesuites en -software naar CSA, omdat het daar wat beter past.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)