Momenteel heb ik een probleempje met een website van me. In een tabel staan bepaalde gegevens en deze gegevens zijn klikbaar middels een normale hyperlink. De website is al wat jaartjes oud en heb die toen nog zonder CSS gebouwd, maar met inline styles.
Door text-decoration: none; toe te voegen aan de href-tag wordt de link gewoon weergegeven. Nu wil ik echter dat de link van kleur veranderd en eventueel onderstreept als men met de muis over de link gaat. Ik heb dat geprobeerd om te maken door a-hover: red; toe te voegen, maar dat werkt helaas niet.
Wie weet hoe ik dit het beste kan oplossen? Onderstaand een gedeelte van het script.
Door text-decoration: none; toe te voegen aan de href-tag wordt de link gewoon weergegeven. Nu wil ik echter dat de link van kleur veranderd en eventueel onderstreept als men met de muis over de link gaat. Ik heb dat geprobeerd om te maken door a-hover: red; toe te voegen, maar dat werkt helaas niet.
Wie weet hoe ik dit het beste kan oplossen? Onderstaand een gedeelte van het script.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <tr> <td width="70px" align="center">16-02-2009</td> <td width="40px" align="center">09:13</td> <td width="260px"><a style="text-decoration: none; color: black; a-hover: red;" a href="./nieuwsitems/2009/2009februari16standbysabic.php">WVD-ploeg stand-by; gasdetectie SABIC-IP</a></td> <td width="30px" align="center">2</td> <td width="110px">Sint Philipsland</td> <td width="120px">Brandweerkazerne</td> </tr> |