Empc failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.289 views

• sniper-cast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2022
Ik heb een bestelling sinds pasen bij EMPC in Dronten staat ma nog steeds niks over gehoord levertijd was 1 a 4 werkdagen. Dus ik heb ma geprobeert contact te leggen via de mail en telefoon ma geen reactie ben langs geweest na de winkel volgens de openingstijden ma is gewoon iedere keer dicht. Weet iemand michien meer over?

Ps. Ik hoop dat ik hem hier goed geplaats heb

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De website is ook dood, maar op de verschillende faillissement registers kan ik zo snel niets vinden.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-01 12:28
AtleX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:44:
De website is ook dood, maar op de verschillende faillissement registers kan ik zo snel niets vinden.
http://empc.nl/ werkt nog, maar er staan zo goed als geen producten meer in de catalogus :?

[ Voor 53% gewijzigd door NoReason op 11-06-2009 09:46 ]

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb het altijd een aparte winkel gevonden waar je drie euro moest betalen om iets af te halen :S

Handelingskosten noemden ze dat ofzo. verwerk het dan in je prijs, maar val je klanten hier niet mee lastig.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 11-06-2009 09:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sniper-cast
Klopt hij heeft nog wel wat producten op de site staan ma soms als je bij bepaalde productgroep komt verdwijnt er aan de zijkant die lijst van producten waar je op kan klikken.

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:13
Ik had sinds vorig jaar eind november een bestelling lopen. Deze konden ze na 4 maanden nog niet leveren. De voorraadindicatie klopt van geen kant daar. Ik heb het toen laten crediteren. Uiteindelijk heeft het mij talloze e-mails, een dozijn telefoontjes gekost om het eergisteren gecrediteerd te laten krijgen. Administratief is het daar op zijn zachtst gezegd een grote puinhoop.
Op e-mails kreeg ik weinig reactie, bellen werd wel altijd opgenomen. Veel beloftes met gebakken lucht dat dan weer wel.

• sniper-cast
Ik heb er stage gelopen en klopt dat het er een puinbak is en was er ook niet te vreden over ma heb nog een tegoed van 40 euro er open staan ma krijg hellemaal geen reactie's terug winkel is gewoon hellemaal donker staan ook geen auto's meer voor de winkel en nergens kan je vinden of die failliet gegaan is

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 21:46
Gunner schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:47:
Ik heb het altijd een aparte winkel gevonden waar je drie euro moest betalen om iets af te halen :S

Handelingskosten noemden ze dat ofzo. verwerk het dan in je prijs, maar val je klanten hier niet mee lastig.
[off-topic]
Andere winkels zoals Komplett rekenen ook een kleine vergoeding bij het afhalen, dus opzich was dat niet geheel apart :)
[/off-topic]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:20

Haan

dotnetter

offtopic:
wat heeft je moeder hiermee te maken?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• sniper-cast
Ja die handelings kosten vindt ik ook nergens op slaan volgens mij maak je al genoeg winst op de producten als je soms prijs verschil kijkt van de shops

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:38
Conform SF Beleid gooi ik hier even een slot op.

[ Voor 9% gewijzigd door Rukapul op 11-06-2009 09:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.