[Media Player] Een goede mediaplayer (wireless)

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik ben tot nu toe niet echt actief op zoek naar een mediaplayer, voor naast de tv.
Ik werd vanochtend hieraan herinnerd in mijn email, door Ibood, die hebben de Freecom MediaPlayer II 1TB in de aanbieding. Nu lees ik veel reacties daaronder, dat je goed moet letten op formaten die afgespeeld kunnen worden, maar nu heb ik hier niet zoveel ervaring mee.

Nu lees ik ook veel goede reacties over de HDX-1000 Networked Media Tank, maar die heeft wel maar 500GB

In principe is dit wel het minimum en moet wel lukken met 500GB, maar ik twijfel toch over 1TB.

En ik zit aan de andere kant met de kabel, die ga ik nooit helemaal netjes bij de meterkast krijgen (router/switch) of ik heb 40 meter nodig, dus liever iets met wireless, maar is dat goed te doen? Veel data en wireless? Ik heb wel een 300MB router/switch via het wireless, maar ik betwijfel ten zeerste of dat haalbaar is.

Ik zat hier tussen te kijken
http://tweakers.net/pricewatch/cat/655

Maar echte wireless dingen zie ik er niet tussen staan.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Is wireless te doen?

Moet geen 400 euro gaan kosten.

Youtube: DashcamNL

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in LCD, Plasma, Projectie & Recording. Daar zijn meer dan genoeg ervaringen te vinden van diverse mediaplayers.

Welke je moet kopen is iets dat je uiteindelijk zelf moet beslissen aan de hand van de specs/ervaringen/reviews etc. Dit topic gaat dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.