Allen,
momenteel beschikken wij op het werk over een uitgebreide MSDN collectie (abo.).
In een ander topic hier heb ik veel info. gezien over Technet Plus abo.
Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk het "beste" is en de verschillen tussen beide?
*We zijn een kleine KMO met ongeveer 8 man, welke geregeld Virtuele machines e.d. moeten aanmaken* --> dit ivm informatie over mogelijke licentie-kosten
ps: We zouden binnenkort Gold partner moeten worden
*nog 1 werknemer die examen moet afleggen*
Edit: te snel de vraag gepost, ondertussen mooi overzicht gevonden op msdn
http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/dd362338.aspx
dus zal de vraag anders stellen : Wat zijn jullie ervaringen met enerzijds msdn en anderzijds Technet?
momenteel beschikken wij op het werk over een uitgebreide MSDN collectie (abo.).
In een ander topic hier heb ik veel info. gezien over Technet Plus abo.
Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk het "beste" is en de verschillen tussen beide?
*We zijn een kleine KMO met ongeveer 8 man, welke geregeld Virtuele machines e.d. moeten aanmaken* --> dit ivm informatie over mogelijke licentie-kosten
ps: We zouden binnenkort Gold partner moeten worden
Edit: te snel de vraag gepost, ondertussen mooi overzicht gevonden op msdn
dus zal de vraag anders stellen : Wat zijn jullie ervaringen met enerzijds msdn en anderzijds Technet?
[ Voor 20% gewijzigd door dj_vibri op 11-06-2009 07:59 . Reden: nieuwe vraag :) ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.