• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-12 20:58

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Allen,

momenteel beschikken wij op het werk over een uitgebreide MSDN collectie (abo.).
In een ander topic hier heb ik veel info. gezien over Technet Plus abo.

Nu vroeg ik mij af wat nu eigenlijk het "beste" is en de verschillen tussen beide?

*We zijn een kleine KMO met ongeveer 8 man, welke geregeld Virtuele machines e.d. moeten aanmaken* --> dit ivm informatie over mogelijke licentie-kosten :)

ps: We zouden binnenkort Gold partner moeten worden :) *nog 1 werknemer die examen moet afleggen*

Edit: te snel de vraag gepost, ondertussen mooi overzicht gevonden op msdn :) http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/dd362338.aspx

dus zal de vraag anders stellen : Wat zijn jullie ervaringen met enerzijds msdn en anderzijds Technet?

[ Voor 20% gewijzigd door dj_vibri op 11-06-2009 07:59 . Reden: nieuwe vraag :) ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:39
Het belangrijkste is denk ik dat je bij MSDN subscriptions (afhankelijk van je subscription uiteraard) Visual Studio en andere ontwikkeltools tot je beschikking hebt, terwijl je dit bij Technet Plus niet hebt (tenminste, ik ben die daar nog niet tegen gekomen).

Qua ervaringen: tja, heb geen ervaringen met MSDN, maar denk niet dat het heel anders zou zijn als Technet. Het is meer dat het licentietechnisch anders in elkaar zit, en dus het ontbreken van VS.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Even gesimplificeerd: MSDN lijkt me programmeurs als doelgroep te hebben en Technet beheerders

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:36

Robtimus

me Robtimus no like you

Niet per se. MSDN heeft meerdere abonnementen, en een daarvan (MSDN Operating Systems) geeft je alleen maar recht om Windows te draaien. Deze is ook voor oa testers. Het abonnement erboven is inderdaad meer voor developpers, en geeft je extra recht op Visual Studio en of Windows Embedded (Visual Studio Professional with MSDN Embedded) of SQL Server (Visual Studio Professional with MSDN Professional).

Zie ook http://msdn.microsoft.com...s/subscriptionschart.aspx

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

denk eraan msdn (+technet) zijn persoonsgebonden.
dus 8 ontwikkelaars is 8 licenties...