Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over 5.25" behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• StefaanDG
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 11:16
Heb een vraagje omtrent een behuizing waarop 'k naar op zoek ben.

Zou graag een LG GGC-H20L speler/schrijver inbouwen in een 5.25 behuizing zoals bijvoorbeeld de
Vantec NexStar DX. Helaas vind ik deze behuizing niet terug op de Tweakers Pricewatch.

De vraag is nu waar in Nederland, of liever nog België 'k woon daar immers :) , kan ik deze behuizing aankopen?

Of zijn er andere behuizingen welke jullie aanraden. Intern dus met een SATA aansluiting, extern maakt niet
zoveel uit maar 'k vermoed dat USB 2.0 wel het beste zal zijn. Zeker omdat 'k deze blu-ray speler zou willen
aansluiten op een iMac 24"

Alvast bedankt.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

ik heb de juiste behuizing die jij zoek niet gevonden maar wel dit :)

op alternate.be

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• StefaanDG
Bedankt, kan ik daar ook meteen de LG drive bestellen.

Dacht ik toch, op de NL site is er wel een Bestel knop op de BE site niet (trouwens een prijsverschil van 4€) Ah dan bestellen we toch gewoon in Nederland.

'k hou me aanbevolen voor andere voorstellen.

• StefaanDG
Silly me, Bestel knop op BE site ziet er gewoon anders uit.

Snel nog een bakje koffie naar binnenwerken ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://tweakers.net/price...3=&d1114=&d1115=&x=20&y=6
In de PW staan genoeg 5.25" behuizingen die aan jouw eisen voldoen. Die jij aanhaalt staat er wel, maar zonder prijs: pricewatch: Vantec NexStar DX

In elk geval kun je daar prima een keuze maken uit wat beschikbaar is. Een topic lijkt me dan ook overbodig, omdat het met een beetje zoekwerk zo gevonden was. Dit topic gaat daarom ook dicht.

En gelieve in het vervolg je topic niet meer binnen 24 uur te kicken, maar de editknop te gebruiken als je nog wat toe wil voegen.

Dit topic is gesloten.