Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Orthiad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-12-2021
Ik ben op zoek naar een mobiel waarmee ik goed muziek mee kan luisteren met boxjes die zelf in het toestel zitten en waarmee ik goed foto's kan nemen. Ik heb al gezocht naar Nokia telefoons maar hier word ik zelf niet echt wijzer van. Daarom maak ik dit aan om te vragen of er mensen zijn die me kunnen helpen met het zoeken naar een goede telefoon en er is geen voorkeur naar merk. Ik had zelf in gedachten voor prijs rond de €150,00.

Ik had zelf in gedachten namelijk voor een Nokia N73 Music Edition maar ik had gekeken naar reviews en daar kwam ik erachter dat hij snel uitvalt en batterij niet al te lang mee gaat. Dat hij langzaam is, en dat hij snel kan uitvallen met het lichste stootje.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Orthiad, welkom op GoT :)

Helaas zijn dit geen topics die we op GoT toestaan. We verwachten op GoT dat een Tweaker zelf uit kan zoeken wat hij of zij moet kopen. In de Pricewatch kun je zo'n beetje alle modellen vinden, tesamen met de specs. Ervaringen met telefoons kun je in dit forum vinden, en op die manier moet je er zelf wel uit kunnen komen. Wij kunnen niet voor jou beslissen, dat zul je echt zelf moeten doen.

Dit topic is gesloten.