Ik heb een HP Pavilion dv6361eu Notebook PC van mijn zusje, Haar probleem is dat haar wifi niet werkt en hij werd sloom dus heb ik hem geformatteerd en windows vista opgezet. Wifi werkte perfect maar na 2 x opstarte is het zo dood als een pier, hij word gewoon nergens meer herkent!
Toen maar weer geformatteerd en windows 7 geinstalleerd wifi werkte perfect en ik mijn zusje bellen om het te vertellen. Ik boot de laptop en en ja hoor weer geen wifi te bekennen, netzoals bij vista lijkt het erop alsof er niet eens een wifi kaart inzit zeg maar.
Wat kan mijn probleem hier nou zijn? Ik ben echt compleet radeloos! Op de hp forum en google vind ik ook niets over dit specifice systeem.
groetjes en alvast bedankt voor het lezen van deze lange post
!
Toen maar weer geformatteerd en windows 7 geinstalleerd wifi werkte perfect en ik mijn zusje bellen om het te vertellen. Ik boot de laptop en en ja hoor weer geen wifi te bekennen, netzoals bij vista lijkt het erop alsof er niet eens een wifi kaart inzit zeg maar.
Wat kan mijn probleem hier nou zijn? Ik ben echt compleet radeloos! Op de hp forum en google vind ik ook niets over dit specifice systeem.
groetjes en alvast bedankt voor het lezen van deze lange post