Draai al enige tijd Windows 7 icm met Outlook 2007 (IMAP). Nu heb ik op een van mijn PC's Thunderbird geinstalleerd.
Op het moment dat ik een mail binnenkrijg kan ik hem uiteraard prima lezen in Outlook, op mijn Blackberry of in mijn webmail. Op het moment dat ik echter Thunderbird open (en vervolgens weer afsluit) is mijn mail 'verdwenen' op de andere locaties (Outlook, BB, webmail). Het vreemde is dat Thunderbird de mail wel gewoon bewaard.
Vervolgens zie ik bij mijn host:
/.Deleted Messages 53.15 Meg (is ook de totale grootte van mijn account)
/.Deleted Messages/cur 53.15 Meg
Ik dacht dat het te maken zou hebben met een instelling in TB, waarbij ik de berichten niet op de server laat staan, maar vraag me af of dit met IMAP uitmaakt?
Googlen leverde geen resultaat op, helaas.
Kortom, wie weet waar dit aan zou kunnen liggen
En vooral, hoe dit op te lossen?
Edit: Oeps, verkeerde forum.
@Wouter. S: heb hier al wel mee gespeeld. Maar dan zou ik in mijn TB Inbox toch geen mail meer moeten zien (ik zie het wel namelijk), terwijl de enige gevulde folder bij mijn emailhost de deleted items-folder is??
Op het moment dat ik een mail binnenkrijg kan ik hem uiteraard prima lezen in Outlook, op mijn Blackberry of in mijn webmail. Op het moment dat ik echter Thunderbird open (en vervolgens weer afsluit) is mijn mail 'verdwenen' op de andere locaties (Outlook, BB, webmail). Het vreemde is dat Thunderbird de mail wel gewoon bewaard.
Vervolgens zie ik bij mijn host:
/.Deleted Messages 53.15 Meg (is ook de totale grootte van mijn account)
/.Deleted Messages/cur 53.15 Meg
Ik dacht dat het te maken zou hebben met een instelling in TB, waarbij ik de berichten niet op de server laat staan, maar vraag me af of dit met IMAP uitmaakt?
Googlen leverde geen resultaat op, helaas.
Kortom, wie weet waar dit aan zou kunnen liggen
Edit: Oeps, verkeerde forum.
@Wouter. S: heb hier al wel mee gespeeld. Maar dan zou ik in mijn TB Inbox toch geen mail meer moeten zien (ik zie het wel namelijk), terwijl de enige gevulde folder bij mijn emailhost de deleted items-folder is??
[ Voor 13% gewijzigd door Nightwatchman op 10-06-2009 21:29 ]