Samsung S23 Ultra 256GB
(in combinatie met Deneb 940)
[ Voor 12% gewijzigd door Red-Front op 10-06-2009 21:35 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Nee, dat heeft te maken met (vooral bij intel) de prefechers gewoon erg goed zijn. Hierdoor overkom je latency. Kijk maar eens naar S775, waar de memory controller nog op de chipset zit. Daar heb je ook niets aan snel geheugen en ook niets aan laag latency geheugen. Winst is in beide gevallen marginaal. Bandbreedte is tegenwoordig gewoon voldoende voor de programma's. Al hoor je soms dat de AMD's snappy-er aanvoelen dan de Intels. Al kan ik daar zelf niet zo veel zinnigs over zeggen.catfish schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:38:
het kan aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat als de mem-controller in de cpu zit, er minder winst te boeken is met speciaal ram
verdiep je daar maar in dan snap je wel waarom het verkocht word.
Amd systeemen te minste de oude phenoms was het al zo dat als je een systeem had die gelijk was aan een intel dat de intel sneller aanvoelde dan de phenom.Al hoor je soms dat de AMD's snappy-er aanvoelen dan de Intels. Al kan ik daar zelf niet zo veel zinnigs over zeggen.
[ Voor 63% gewijzigd door Practics op 10-06-2009 21:52 ]
Het grootste prijsverschil onstaat door de switch naar tripple channel (I7) waardoor je gedwongen wordt een kit van 3 aan te schaffen. Dit is niet aan de orde bij AMD (dual channel DDR3)
** Zoekt de meerwaarde van dit topic **
(Hoop dat je rustig slaapt vanavond)
[ Voor 9% gewijzigd door Lumics op 10-06-2009 21:54 ]
Verder is dit niet echt een topic waard, dus mag deze op slot. Je kunt hem via de newssubmit indienen die NitroX aanhaalt, dan kan de redactie kijken of het interessant genoeg is die op de FP te zetten.
Dit topic is gesloten.
![]()