Beste Tweakers, ik ben vandaag aan het stoeien geweest met Ubuntu 9.04 server, alles gaat goed tot zover alleen kom ik hier niet uit; Ik heb Apache 2 draaien en SabNZBd+, een usenet client geschreven in Python met een webinterface beheerbaar die op de CherryPy server draait. Nu is het bekend dat CherryPy niet geschikt is om over het internet te draaien en ik wil toch ook buitenhuis de client kunnen bereiken. Oplossing is dus een proxy_mod instellen waarbij de CherryPy url wordt doorgelinkt naar een Apache url. Ik volg keurig de aanwijzing op de pagina van SabNZBd+ om dit voor elkaar te krijgen (hiero), maar dit wil maar niet werken. Ik krijg steeds een Internal Server error 500 als ik de apache URL probeer te openen.
Ik heb 1 apart puntje; CherryPy staat ingesteld om op IP 0.0.0.0:8080 te draaien omdat localhost of 127.0.0.1 of iets in deze range niet wil werken. Wellicht een conflict met het draaiende Apache, ik vermoed dat het hier mee te maken kan hebben. Ik heb al veel gegoogled maar geen oplossingen te vinden voor dit probleem. Iemand een idee?
Ik heb 1 apart puntje; CherryPy staat ingesteld om op IP 0.0.0.0:8080 te draaien omdat localhost of 127.0.0.1 of iets in deze range niet wil werken. Wellicht een conflict met het draaiende Apache, ik vermoed dat het hier mee te maken kan hebben. Ik heb al veel gegoogled maar geen oplossingen te vinden voor dit probleem. Iemand een idee?