Mijn Sapphire HD4670 geeft na het schakelen naar een andere Hdmi-bron geen beeld meer via HDMI als ik op mijn tv “Panasonic 46PZ85EA” weer terug naar mijn Htpc wil scakelen
Hierdoor verlies ik steeds mijn signaal naar de Tv en Htpc verloren
De Ati HD4670 is via Hdmi rechtstreeks op een reciever (Onkyo 875) aangesloten, waarvan er vanuit de reciever een Hdmi gaat naar de Tv.
Ik heb gezocht in de laatste driver van Ati Catalyst 9.5 voor Vista64bit naar het knopje “Force Tv detection.
Deze functie is helaas nergens te bespeuren.
De functie (Force Tv Detection) zou onder deze setting In Ati CCC versie 9.5 moeten staan.
1)Beeldschermen beheren
2)Beeldschermopties
3)Tv-detectie Forceren / deze optie is bij niet te vinden??
Op mijn werkcomputer met een Ati HD2600XT zie ik deze optie in CCC wel staan, vreemd
Hierdoor verlies ik steeds mijn signaal naar de Tv en Htpc verloren
De Ati HD4670 is via Hdmi rechtstreeks op een reciever (Onkyo 875) aangesloten, waarvan er vanuit de reciever een Hdmi gaat naar de Tv.
Ik heb gezocht in de laatste driver van Ati Catalyst 9.5 voor Vista64bit naar het knopje “Force Tv detection.
Deze functie is helaas nergens te bespeuren.
De functie (Force Tv Detection) zou onder deze setting In Ati CCC versie 9.5 moeten staan.
1)Beeldschermen beheren
2)Beeldschermopties
3)Tv-detectie Forceren / deze optie is bij niet te vinden??
Op mijn werkcomputer met een Ati HD2600XT zie ik deze optie in CCC wel staan, vreemd