Toon posts:

LaCie Desktop HDD 500GB wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een jaar heb ik een LaCie externe harde schijf van 500GB. Eergisteren liep mijn notebook vast tijdens het kopiëren van een bestand naar de externe harde schijf. Na een reboot wordt de externe harde schijf niet meer herkend, en het enige teken van leven (of dood) is een ritmisch getik dat niet meer ophoudt.

Met de behuizing is verder niks mis, ik heb al een andere schijf erin geplugd, die wél werkte, maar de oorspronkelijke 500GB schijf blijft maar tikken.

Mijn vraag: is er een andere mogelijkheid waarop ik nog toegang kan krijgen tot m'n harde schijf? Of kan ik als verloren verklaren...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
Begin eens met het verwijderen van alle usb apparaten uit het apparaatbeheer, reboot, en vervolgens aansluiten van de schijf zodat deze opnieuw geinstalleerd wordt. en test de schijf eens aan een andere pc, weet je zeker dat daar niets aan mankeert.

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 10-06-2009 19:27 ]

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de schijf al een aantal maal op een andere pc getest, zelfde resultaat. Ik kom er nou trouwens ook achter dat het lampje aan de voorkant van de schijf niet meer brandt, alleen enkele malen na het aansluiten.