Toon posts:

[Ipod Touch 2G] Alle apps sluiten direct na het klikken af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn iPod pas een paar dagen maar er staan al wel wat apps op, maar tot nu toe werkte alles na toebehoren maar hij sluit nu opeens meteen nadat ik een app heb aangeklikt de app af en zijn slecht een of twee apss die het wel gwoon doen, heb ik een virus ofzo of ligt het aan het ram geheugen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gebeurd bij mij ook soms. Ik sluit heb even volledig af en start hem terug op hierna werkt alles weer na behoren.

Ik heb een app die bijv constant verdwijnt, het gaat hier om facebook. Ik installeer het, check even de berichten online. Laat ik m'n ipod touch even liggen voor een dagje om te constateren dat die app weer weg is. (3e keer op rij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42
Gewoon eens herstarten of als je gejailbreakt hebt in sbsettings naar safe mode gaan en dan terug naar normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem hem helemaal gereset en alles er opnieuw opzet en toen deed die het gelukkig weer maar soms ben ik achter gekomen komt het ook als je je ipod met itunes linkt dat ze sommige apps het niet meer doen, omdat je dan geen itunes gebruikersnaam heb ingevuld. Als je dan naar de appstore gaat moet je weer je gebruikersnaam invullen etc.