Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
Ik heb een Speedtouch 780iWL gekregen. Aangezet, werkte niet goed. Blijkt dat hij in bootloader modus stond... Ik de Speedtouch firmware flashen, en was nog gelukt ook (had meerdere routers gekregen, maar die waren van providers, dus ik dacht deze ook)! Nu wil ik dat ding gaan gebruiken als SIP gateway omdat ik hem niet in de plaats van mijn Livebox kan doen. Is dit mogelijk? Dus niet aansluiten via telefoonlijn, maar via ethernet! Heb al wat op internet gezocht, maar hetgene wat ik vond was niet relevant genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet echt een antwoord op je vraag, maar waarom kun je 'm niet in plaats van de Livebox doen? Ik zou dat kreng eruit smijten (ga ik zelf ook doen morgen, eindelijk :D) en de 780 op z'n plaats zetten. De 780 kan alles wat de Livebox kan, maar dan meer en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
Dat zou ik zó graag willen, maar dat gaat niet helaas want ik heb ook telefonie van Online en die #@$@$#@! willen hun instellingen niet vrijgeven....

of ik pak het helemaal anders aan en laat het nummer overzetten naar een sIP aanbieder maar dat durf ik nog niet echt aan

[ Voor 31% gewijzigd door maarud op 10-06-2009 17:35 ]