Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb inmiddels al meerdere keren naar de helpdesk gebeld, en die snappen het zelfs niet!. Ik zal mijn verhaal even uitleggen;

Ik heb een HTC s730 op weten te krijgen in combinatie met een Hi Prepay Eindeloos Online bundel. Het vervelende is, dat ik alleen via het WAP netwerk op het internet kan. Waardoor ik dus niet Windows Messenger op mijn telefoon etc kan gebruiken. Ik heb ook al op site's gekeken zoals Www.Bel.nl en alles PRECIES zo ingesteld als dat het moet, en dan krijg ik "Kan geen verbinding maken, controleer of u netwerkdekking heeft" Terwijl ik wel netwerkdekking heb. En wat dan ook weer zo raar is: Mijn stiefvader heeft een Hi abbonement met Hi Eindeloos Online bundel, en die werkt WEL. Met dezelfde instellingen.

Ik heb Hi gebeld en die zeiden mij het volgende. Hun wisten het eigenlijk ook niet omdat je volgens hun met een HTC toestel zoveel instellingen hebt. Hun adviseerden mij om op site's zoals Tweakers te vragen of hun een oplossing voor mijn probleem wisten.

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven zodat jullie mij een stapje verder kunnen helpen.

Dennis

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon de instellingen nog eens per sms opvragen en die dan direct toepassen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N