Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Frontpage stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Geachte devvers,

Het lijkt erop dat de frontpage kapot is.

Ik maak gebruik van internet explorer 6 hier op het werk maar voorheen werkte dit wel gewoon normaal.

Hierbij een screenshot van wat er fout gaat (reviews & artikelen rotator).

http://i240.photobucket.com/albums/ff138/remcokatz/kapot.png

Hopelijk is het gauw opgelost.

Groeten,

Remco

Macbook Pro 15" 

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

IE6 is niet meer ondersteund, daarom heb je ook die mooie groene balk bovenaan. :) Zie ook plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:01
plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6 gemist? In andere browsers geen problemen?

Edit: with ^^ dus

[ Voor 4% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-06-2009 14:54 ]

Specs

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6

Helaas... dat word je systeembeheerder een belletje geven.

[/spuit 11]

[ Voor 3% gewijzigd door Hooglander1 op 10-06-2009 14:54 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Is het niet beter om de systeembeheerder op je werk eens te vragen de browsers te upgraden. IE zit ondertussen al op versie 8, en er zijn ook nog meer alternatieven..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er staat zo te zien een javascripterror 'ergens' op deze pagina volgens IE6, hetgeen je kunt zien aan het icoontje links onderaan. Op het moment dat IE6 een 'fout' tegenkomt volgens hem, kapt 'ie compleet met de javascriptuitvoer, wat dus betekend dat de tabs bovenin ook kapot gaan zoals je ziet. Helaas voor jou hebben we de support voor IE6 stopgezet en ik zou je dan ook dringend willen adviseren om bij de helpedesk van je werk te gaan klagen dat ze eens recentere browsers aan gaan bieden, het een en ander hierover kun je nalezen in plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6 , sterkte ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En voor future reference:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8BHISiPzfTEG9hvjrB7tj7HZ/thumb.png

:Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.