Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Xbox 360] Xbox live full game download steeds tot 99% *

Pagina: 1
Acties:

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Ik heb onlangs een Xbox 360 gekocht en ook meteen 5000 live points om oa. Halo: Combat Evolved te downloaden.
Nu heb ik tijdens het maken van mijn gamertag als land België opgegeven, maar blijkbaar als je Halo downloadt zit je gekloot met een Duitse versie van het spel (belachelijk).
Gemaild naar Xbox support en blijkbaar kan je ofwel een nieuwe gamertag aanmaken met als land Nederland (of UK / USA veronderstel ik), maar dan moet je opnieuw punten kopen, ofwel kan je het land van je account op account.live.com veranderen.
Dat laatste heb ik gedaan (land = Nederland nu) maar telkens ik het spel wil downloaden gaat hij tot 99% en stopt met een foutmelding en als ik naar Memory -> Games -> Halo ga staat er dat het spel corrupt is.
Volgens MS kan je enkele dingen doen om dit te verhelpen (download verwijderen, Xbox rechtstreeks aan modem hangen en Cache clearen) maar niets helpt.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Edit: zie pas dat er een Problemen topic is in Spielerij, dit moet daar staan veronderstel ik? :z

[ Voor 5% gewijzigd door SlasZ op 10-06-2009 13:08 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:z
Die smiley snap ik niet maar ik verplaats het wel even (je kunt een volgende keer beter even de topicreport-functie gebruiken ipv de smilies :P ). Pas ik meteen de topictitel aan, omdat "[Xbox 360] Problemen met Xbox live full game download" zo weinig zegt over welke problemen dan ;)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 10-06-2009 13:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SlasZ
F_J_K schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Die smiley snap ik niet maar ik verplaats het wel even (je kunt een volgende keer beter even de topicreport-functie gebruiken ipv de smilies :P ). Pas ik meteen de topictitel aan, omdat "[Xbox 360] Problemen met Xbox live full game download" zo weinig zegt over welke problemen dan ;)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat voor foutmelding krijg je dan... en probeer het eens op een andere xbox.. miscchien dat het daar wel wil

• SlasZ
Stronkie schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:01:
Wat voor foutmelding krijg je dan... en probeer het eens op een andere xbox.. miscchien dat het daar wel wil
De eerste keer kreeg ik foutmelding 80070017 wat duidde op een corrupte installatie file. Nadat ik het verwijderd had kreeg ik alleen iets van 'Could not download..'.
Ik heb hier geen ander Xbox liggen jammer genoeg.
Kan het iets te maken hebben dat ik momenteel in Duitsland ben, dat sommige downloads hier niet werken?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee internet is internet voor xbox live.. Zodra je aangemeld bent op het xbox live netwerk maakt het niet zo veel uit hoor... Ga eens naar je systeem properties.. en dan memory.. en dan check alle dingen die je op je HD hebt staan... Delete nu alles .. behalve de savegames die je wil bewaren... (je kunt toch alles weer opnieuw downloaden)

Tevens probeer je download al eens klaar te zetten via.. www.xbox.com

Log daar in met je gamers tag email adress en je kunt op je marketplace dingen al in de wachtrij zetten...

• SlasZ
Stronkie schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:25:
Nee internet is internet voor xbox live.. Zodra je aangemeld bent op het xbox live netwerk maakt het niet zo veel uit hoor... Ga eens naar je systeem properties.. en dan memory.. en dan check alle dingen die je op je HD hebt staan... Delete nu alles .. behalve de savegames die je wil bewaren... (je kunt toch alles weer opnieuw downloaden)

Tevens probeer je download al eens klaar te zetten via.. www.xbox.com

Log daar in met je gamers tag email adress en je kunt op je marketplace dingen al in de wachtrij zetten...
Ok goed om te weten.
Zal het morgen eens proberen, bedankt.
Pagina: 1