Dag mensen,
ik ben voor een kleine applicatie bezig met het volgende:
Maar als de gebruiker teruggaat naar de overzichtspagina en een tweede url kiest wordt alsnog in het iframe de content van de eerste url getoond.. Da's dus niet goed.
In de overzichtslijst wordt standaard het volgende uitgevoerd zodat er eigenlijk altijd en lege user1.html zou moeten zijn:
In de detailpagina wordt het volgende uitgevoerd:
Firefox en Safari leveren geen problemen op.
IE wel.. en ik zie zo niet in waar dat aan kan liggen.
Iemand een tip?
thanks!
aanvulling:
Onderstaande zou ook al goed moeten zijn.. file_put_contents overschrijft bestaande file en maakt automatisch nieuwe aan als deze nog niet bestaat.
ik ben voor een kleine applicatie bezig met het volgende:
- gebruiker logt in op een overzichtlijst met diverse urls.
- gebruiker klikt op eerste url
- een nieuwe pagina wordt geopend
- de url wordt ingelezen en de betreffende content wordt enigszins gewijzigd (er worden wat dingen gemarkeerd)
- de content wordt weggeschreven als een .html bestand welke specifiek is voor de gebruiker
- html wordt geopend in een iframe
Maar als de gebruiker teruggaat naar de overzichtspagina en een tweede url kiest wordt alsnog in het iframe de content van de eerste url getoond.. Da's dus niet goed.
In de overzichtslijst wordt standaard het volgende uitgevoerd zodat er eigenlijk altijd en lege user1.html zou moeten zijn:
PHP:
1
2
3
| $file = "user1.html"; $content = ''; file_put_contents($file, $content); |
In de detailpagina wordt het volgende uitgevoerd:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| $content = '<base href="'.$url.'">'; $content .= $ingelezencontent; // op basis van CURL $file = "user1.html"; if (file_exists ($file) ) { file_put_contents($file, $content); } else { $filename = $file; $handle = fopen($filename, 'x+'); fwrite($handle, $content); fclose($handle); } |
HTML:
1
| <iframe name="original" id="original" src="user1.html" width="800px" height="800px" ></iframe> |
Firefox en Safari leveren geen problemen op.
IE wel.. en ik zie zo niet in waar dat aan kan liggen.
Iemand een tip?
thanks!
aanvulling:
Onderstaande zou ook al goed moeten zijn.. file_put_contents overschrijft bestaande file en maakt automatisch nieuwe aan als deze nog niet bestaat.
PHP:
1
2
3
4
5
| $content = '<base href="'.$url.'">'; $content .= $ingelezencontent; // op basis van CURL $file = "user1.html"; file_put_contents($file, $content); |
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 12:03 ]