Toon posts:

Belkin wireless router N+: geen PPTP VPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met dit toestel? Ik vind het verschrikkelijk onstabiel. De USB werkt niet en doet het toestel crashen.

Belangrijker: ik moet een PPTP VPN kunnen gebruiken van mijn werk. Met mijn oude router werkte dit perfect, met deze helemaal niet. Heeft iemand dit aan de praat gekregen?

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Welke belkin router heb je ? Deze toevallig?

Hoe zet je die tunnel op? Vanaf je client pc of direct vanaf de router?

Staat in de router PPTP passthrough aan?

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02 20:51
Ik heb tevens bovenstaande router aangeschaft als snelle vervanging van mijn kapotte wl500-g premium. Nou was mij in de winkel verteld dat je er een wél een printer op aan kon sluiten, dit werk niet. Weet iemand of het kan en hoe?

Verwijderd

Nee, ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Volgens meerdere reviews is alleen externe harddisk functionaliteit ondersteund door de Belkin N+ router, en ook dat verloopt niet vlekkeloos (erg trage transfer speed terwijl internet wel snel verloopt, dat soort grappen). Ik heb ook (nog) niet geprobeerd om een printer aan te sluiten, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Enige oplossing: de pc waar de printer op aangesloten is aan laten staan en je printer delen op het netwerk. Dan kun je in ieder geval vanaf alle computers printen...