Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Dreamweaver probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben behoorlijk wanhopig omdat ik dit programma hard nodig heb voor school, maar hij wil niet meewerken.

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en cs4 geregeld en geinstalleerd op mijn laptop. Alles doet 't prima, behalve Dreamweaver. Ik dacht dat 't toevallig was dus ik heb 't gede-installeerd en nog een keer geprobeert. Hij krijgt nog wel 't opstartscherm, ,maar als dan 't volledige scherm komt, sluit hij zichzelf af.

Toen ik er zo ziek van werd heb ik maar Dreamweaver cs3 gehaald. Ook die deed 't niet, en ook weer 3x geprobeert.

Nou heb ik zelfs Macro Dreamweaver 8 gedownload, omdat ik 't programma gewoon erg hard nodig heb, en wat denk je, zelfs dat programma sluit zichzelf af wanneer hij eigenlijk gaat opstarten.

Ik weet niet hoe dit komt, ik heb Windows Vista dus ik denk dat 't daarom komt.

Iemand nog suggesties?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:42:
Ik ben behoorlijk wanhopig omdat ik dit programma hard nodig heb voor school, maar hij wil niet meewerken.

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en cs4 geregeld en geinstalleerd op mijn laptop. Alles doet 't prima, behalve Dreamweaver. Ik dacht dat 't toevallig was dus ik heb 't gede-installeerd en nog een keer geprobeert. Hij krijgt nog wel 't opstartscherm, ,maar als dan 't volledige scherm komt, sluit hij zichzelf af.

Toen ik er zo ziek van werd heb ik maar Dreamweaver cs3 gehaald. Ook die deed 't niet, en ook weer 3x geprobeert.

Nou heb ik zelfs Macro Dreamweaver 8 gedownload, omdat ik 't programma gewoon erg hard nodig heb, en wat denk je, zelfs dat programma sluit zichzelf af wanneer hij eigenlijk gaat opstarten.

Ik weet niet hoe dit komt, ik heb Windows Vista dus ik denk dat 't daarom komt.

Iemand nog suggesties?
Het werkt vlekkeloos op Vista hoor.
Heb je de pc al gecontroleerd op spyware/virussen?
Daar lijkt het meer op; al zou het wel een raar virus zijn 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• jelmerjan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 10:46
Het komt volgensmij niet door vista,
draai zelf ook vista en Dreamweaver CS4 draait gewoon stabiel.

Welke versie van vista, 32Bit of 64 Bit?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Legaal of illegaal (want er zijn idd "known issues" met illegale varianten).

Haal CS4 er volledig af en installeer eens de trial versie van Dreamweaver. Heb je ook de Eventviewer bekeken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.