Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Er wordt voor topics gewoonweg geen onderscheid gemaakt in topic-type bij het parsen van de links.
Intentionally left blank
Aangezien we eigenlijk minder FAQ's wilden, zouden we beleidtopics dan als FAQ's moeten typeren of moet er een nieuw topic type komen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
da's best een suffe wannabe oplossing, vind je zelf ook niet?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Even tussendoor: ik heb nooit het idee gehad dat gebruikers eerst kijken naar het icoontje (die van sticky / FAQ lijken erg veel opelkaar. De kleur is iig hetzelfde en aftwijkend t.o.v. gewone topics) en dan pas naar de titel. Ze zullen eerder de tekst 'FAQ' en 'Beleid' zien dan het vraagtekentje in het icoontje en dan tot de conclusie komen dat het beleid ei-gen-lijk helemaal geen FAQ is ...
.
Ik zou het dus gewoon een FAQ van maken.
Ik zou het dus gewoon een FAQ van maken.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verhip, er zit verschil in 
Echt nog nooit gezien eerlijk gezegd.
de termen FAQ en Beleid, al dan niet vergezeld met blokhaken in de titel van een topic zijn vele malen belangrijker voor herkenning dat dat icoontje.
Met de meneer boven mij dus.
Echt nog nooit gezien eerlijk gezegd.
de termen FAQ en Beleid, al dan niet vergezeld met blokhaken in de titel van een topic zijn vele malen belangrijker voor herkenning dat dat icoontje.
Met de meneer boven mij dus.
[ Voor 82% gewijzigd door Hooglander1 op 10-06-2009 23:50 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Pagina: 1