Toon posts:

PC Microsoft Siderwinder FF Wheel icm Vista HP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen !

Na lange tijd onder het stof gelegen te hebben, heb ik mijn MS Sidewinder FF Wheel weer tevoorschijn getoverd. Voorheen speelde ik NFS Underground 2 en TOCA3 ermee op mijn XP pc en laptop.

Inmiddels heb ik een Vista HP pc en laptop, en wat nieuw racegames ervoor gekocht. Het stuurwiel wordt wel herkend, maar geeft bij elke aanraking van het gaspedaal steeds volgas. Nu dacht ik dat dat aan de spellen lag en installeerde TOCA3 en probeerde daarmee te spelen. Precies hetzelfde, steeds weer volgas bij een klein tikje op het gaspedaal. Inmiddels heb ik al mijn oude racegames geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat op de pc en op de laptop. Iemand een idee waar dit aan kan liggen of dezelfde problemen?

Via google ben ik erachter gekomen dat MS geen enkele ondersteuning meer geeft voor alle Sidewinder controllers, dus ook joysticks, sinds het verschijnen van Vista. Merkwaardig, omdat destijds het stuurwiel als de Rolls Royce onder de stuurwielen gold en ik er ook de hoofdprijs voor betaald heb. Verder kan ik er weinig over vinden. Ideeen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik heb zelf ook dit stuur wiel en er zijn domweg gewoon geen drivers meer voor.
ik heb daarom zelf een ander stuur gekocht.
ik ben bang dat je hem niet draaiend gaat krijgen in vista.