Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ik krijg die print optie niet met outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laptop met windows xp die op het netwerk van een bedrijf staat. maar als ik een email via outlook 2003 binnen krijg, en ik wil hem gaan printen dan krijg ik me print optie niet dat je meestl krijg als je op afdrukken druk. ik heb microsoft office al verwijdert en op nieuw geinstaleerd maar er gebeurd nog steeds niks.

kan iemand me A.U.B helpen

alvast bij voorbaad dank groetjes nick _/-\o_

• Towap
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 15:34
helpdesk van je bedrijf? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
dat is een probleem daar zit ik bij maar we snappen er allemaal niks van

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 09:34 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ctrl+p

Verwijderd

Topicstarter
ook geprobeert maar lukt niet als ik gewoon op afdrukken druk snelkopeling of crtl+p gebeurd er niks

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:25
Welke printer is je "default" ?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Werkt het bij andere programma's wel en is er een printer ingesteld? :)

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
default is een laserprinter maar hij laat keuze niet eens zien om een keuze te maken naar evt andere printer.

Verwijderd

Topicstarter
printer is goed bij alles zoals word en internet pagina's enzovoort printen doet die het goed

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat krijg je als je gewoon naar Bestand ==> Afdrukken gaat, zie je het daar wel?
En staat daar ook de juiste printer?

Verwijderd

Topicstarter
nee dan lukt het ook niet helaas ik krijg die schermpje niet van dat je tussen printers kan kiezen want er staan 5 printers op deze netwerk en ik neem aan dat die het wel moet doen.

Verwijderd

post anders een wat plaatjes is misschien wat makkelijker

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Let alsjeblieft even op je taalgebruik (en op hoofdletters/leestekens), je bent heel erg moeilijk te volgen.

Probleem met printen vanuit .PST (hgevonden doort te zoeken op 'Outlook niet printen' suggereert trouwens een corrupt PST-bestand. Repareer die dus even.

[google=cannot print from outlook] geeft al snel http://help.lockergnome.c...Error--ftopict693904.html die suggereert eens te kijken naar de outlprnt en naar het uitschakelen van html-weergave. Als dat helpt: kijk eens naar de IE-printinstellingen. En zoals die zoek-hit zegt, de Outlook-Word koppeling (ze suggereren Ole32.dll opnieuw te registreren).

Natuurlijk garantie tot de deur webserver, altijd op een testmlogeving testen. Maar dat spreekt voor zich.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het even voor julie duidelijk uitleggen wat ik heb gedaan.
ik open outlook 2003 als ik op een email druk maak niet uit welke en ik wil die printen
krijg je altijd een schermpje om te kiezen hoeveel keer en welke printers noem maar op en dat
schermpje krijg ik niet ik heb door heel google gezocht of er iets is maar kon helaas niks vind nu vraag ik
julie help om te hopen dat julie me wel kunnen helpen alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zal er volgende keer op letten.

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Maar wat krijg je dan wel? Ik kan enkele keren lezen dat je het standaard venster niet te zien krijgt, maar je beschrijft niet wat er dan wel gebeurd. Wordt de pagina wel afgedrukt of ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Niet, er gebeurd even later niks

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:55:
Let alsjeblieft even op je taalgebruik (en op hoofdletters/leestekens), je bent heel erg moeilijk te volgen.

Probleem met printen vanuit .PST (hgevonden doort te zoeken op 'Outlook niet printen' suggereert trouwens een corrupt PST-bestand. Repareer die dus even.

[google=cannot print from outlook] geeft al snel http://help.lockergnome.c...Error--ftopict693904.html die suggereert eens te kijken naar de outlprnt en naar het uitschakelen van html-weergave. Als dat helpt: kijk eens naar de IE-printinstellingen. En zoals die zoek-hit zegt, de Outlook-Word koppeling (ze suggereren Ole32.dll opnieuw te registreren).

Natuurlijk garantie tot de deur webserver, altijd op een testmlogeving testen. Maar dat spreekt voor zich.
Kunt u mischien iets duidelijker zijn ik volg het nog niet helemaal

• gwystyl
  • Laatst online: 09:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hoe bekijk je de mail? Via autopreview of dubbelklik je om hem als los bericht te openen?
In het eerste geval wil het bij mij soms niet lukken om te printen, terwijl het op de tweede manier wel lukt.

Als het nou echt niet lukt kan je nog een printscreen maken (ALT + PrtScn, plakken in MSPaint en dan printen), maar dat werkt alleen als je mailtje op één scherm past.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

generalnick. we hebben hier een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif button, gebruik deze svp.

Verder, je post zijn super onduidelijk, als jij zegt dat je van een helpdesk bent, communiceer jij ook op deze manier naar je klanten?

[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-06-2009 10:09 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net van me collega binnen dat er nog een probleem gevonden is, hij kan ook niet van ''internet'' printen. De probleem is nu dat we niet emails van outlook 2003 en pagina's van internet kunnen printen. Dezelfde probleem we krijgen niet de keuzen scherm van de printers van hoeveel bladzijdes en welke printers. Er gebeurd ook niks na dat wel op afdrukken hebben gedrukt.

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:08:
generalnick. we hebben hier een [afbeelding] button, gebruik deze svp.

Verder, je post zijn super onduidelijk, als jij zegt dat je van een helpdesk bent, communiceer jij ook op deze manier naar je klanten?
ik zit bij de heldesk maar ik doe zelf stage om te leren. Ik moest de probleem proberen te verhelpen om op internet te zoek hierbij me escuses voor de problemen en schrijf fouten.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:14:
[...]

ik zit bij de helpdesk maar ik doe zelf stage om het te leren. Ik moest de probleem proberen te verhelpen om op internet te gaan zoeken , hierbij me excuses voor de problemen en schrijf fouten.
Is je toetsenbord stuk oid?
Je mist namelijk steeds letters :?

Het lijkt erop dat je printer(s) niet eens gezien worden? Klopt dit?
Kijk eens of er uberhaupt een printer voorkomt in je hardware listing....

Probeer de printer trouwens eens een herstart te geven....
(ik zeg niet dat dit iets oplost, maar het kan nooit kwaad)

p.s. excuses zijn niet nodig, maar probeer er eens op te letten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-06-2009 10:23 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:20:
[...]

Het lijkt erop dat je printer(s) niet eens gezien worden? Klopt dit?
Kijk eens of er uberhaupt een printer voorkomt in je hardware listing....

Probeer de printer trouwens eens een herstart te geven....
(ik zeg niet dat dit iets oplost, maar het kan nooit kwaad)

p.s. excuses zijn niet nodig, maar probeer er eens op te letten ;)
ik weet niet precies die toetsenbord geageerd niet goed genoeg sorry hier voor.
iedergeval hastikke bedankt voor dat je probeer me te helpen.
het is helaas niet de oplossing omdat bij sommige bestanden bijvoorbeeld word wel gewoon kan
printen.

Verwijderd

Topicstarter
de probleem is op gelost
de de programma internet explore 8 veroorzakte de probleem.

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 18:06
CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:20:
[...]

heldesk.... die houden we erin :)

• gwystyl
  • Laatst online: 09:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:37:
de probleem is op gelost
de de programma internet explore 8 veroorzakte de probleem.
Kan je nog even uitleggen hoe je het nou opgelost hebt? Dan hebben andere mensen die hetzelfde probleem hebben en de zoekfunctie gebruiken er ook nog wat aan.....
Pagina: 1