Toon posts:

Home Cinema sets met Blu Ray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien ik binnenkort een nieuwe TV ga kopen (Philips 42PFL9664) ben ik me aan het oriënteren voor een geluidssysteem. Aangezien ik veel films kijk wil ik toch ook overgaan op het medium Blu ray, zodat ik hier al op voorbereid ben. Echter, wanneer ik zoek op Home Cinema sets die Blu Ray ondersteunen, kom ik maar een paar exemplaren tegen. Ook Philips heeft volgens mij nog geen enkel systeem hiervan... Toch gek vind ik.

Ik ben op zoek naar een systeem dat ook door mijn vriendin geodgekeurd moet worden. Dus 2 zwarte koelkasten naast het scherm, dan wordt ik gexecuteerd... :9

Wie kan me helpen (d.m.v. bijvoorbeeld wat linkjes van websites die deze systemen testen) om me hierin wat meer te kunnen verdiepen.

Groeten Frank

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 09:01 ]

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31
Wat zoek je juist?

Ik maak op uit uw TS dat je een all-in-one systeem zoekt? Waarbij de CD/DVD/BR-speler meteen ook de boxen enzo aanstuurt.

Je kan ook opteren, en dat lijkt mij logischer, voor een lossere setup: aparte receiver/versterker, aparte BR-speler, aparte boxen. Zo heb je meer vrijheid en meer keuze. Als je functionaliteit wil toevoegen moet je niet heel uw setup buitengooien...
Hier (http://reviews.cnet.com/4321-6463_7-6509000-1.html) kan je een aantal van die losse BR-spelers in review zien, artikel dateert van april 2009, dus toch wel recent.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zoals ik al zei moet ik mijn vriendin zien te overtuigen. Voor elk extra kastje een extra zweepslag, zo moet je het ongeveer zien ( ;) ). Dus een all-in-one systeem is denk ik de meest voor de hand liggende oplossing. Systemen die apart zijn vormgegeven (een Philips soundbar o.i.d.) zal ook nog wel lukken. Het moet dus eigenlijk een beetje minimalistisch zijn.

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:08
welk budget had je in gedachten?

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
jakob schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:38:
welk budget had je in gedachten?
Een euro of 1000...

• jakob
JVC NX-BD3
hier in belgie is het 999,-
dlna, blu-ray, front surround (dus 2 speakers+sub)
en klinkt niet slecht eigenlijk :)

enige nadeel is dat je geen 1080p kan selecteren, max is 1080i

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 14:17

FikkieHo

Wokmaster

kan je met zo'n bedrag niet beter een goedkope receiver kopen + bluray speler + speakers?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

Samsung heeft ook een bluray all in one, maar als ik jou was zou ik meer ballen tonen :p en voor losse componenten gaan :p en anders bijt je je maar door de pijn heen.

Voor 1000 euro heb je een redelijke versterker met een redelijke surround set. Blu ray moet dan nog even wachten... google samsung HT-BD of kijk op hun site. Maar nogmaals ik zou voor losse componenten kiezen....

• jakob
FikkieHo schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:00:
kan je met zo'n bedrag niet beter een goedkope receiver kopen + bluray speler + speakers?
Wat ik daar kan van maken:
Philips BD: 199
Denon AVR1509: 359 of AVR1709: 499

dan zou er nog een setje speakers bij moeten, daar heb ik niet direct een antwoord op :)

er zullen ongetwijfeld wel goedkopere receivers bestaan maar ik heb het meest ervaring met Denon, Marantz en NAD(mag je al helemaal vergeten, ofwel ga je iets zoeken in demo's, dan kan je wel wat moois op de kop tikken!)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:07

FeaR

In GoT we trust

Denk dat je met een budget van €1000,- niet ver gaat komen als je losse componenten wilt.
Een beetje Blu-ray speler is al snel €250,- (wil je niet de slechtste) en een beetje receiver is al snel €500,-. Dus dan worden het wellicht van die "net niet" speakers. Want houdt er wel rekening mee dat je dan een receiver neemt die het audio-signaal van het totale signaal van de HDMI-input kan halen. En naar mijn weten kan een Denon 1509 zoals hierboven genoemd dat dus niet. Denon kan dit pas vanaf de Denon 1909 naar mijn weten en dan zit je al weer in een heel andere prijsklasse. Nu kan je wel je Blu-ray speler via optisch of coaxiaal met een receiver gaan verbinden, maar dat is toch wel jammer. Als je €1000,- uit wilt geven wil je het toch wel goed doen en er niet na een paar dagen achter komen dat je receiver geen DTS HD-signaal kan splitsen en dat over de speakers laten horen...

Dus ik denk dat je met dit budget toch eerder naar een kant-en-klaar setje moet gaan kijken, al ben ik daar zelf absoluut geen voorstander van.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:55
FeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:02:
Denk dat je met een budget van €1000,- niet ver gaat komen als je losse componenten wilt.
Een beetje Blu-ray speler is al snel €250,- (wil je niet de slechtste) en een beetje receiver is al snel €500,-. Dus dan worden het wellicht van die "net niet" speakers. Want houdt er wel rekening mee dat je dan een receiver neemt die het audio-signaal van het totale signaal van de HDMI-input kan halen. En naar mijn weten kan een Denon 1509 zoals hierboven genoemd dat dus niet. Denon kan dit pas vanaf de Denon 1909 naar mijn weten en dan zit je al weer in een heel andere prijsklasse. Nu kan je wel je Blu-ray speler via optisch of coaxiaal met een receiver gaan verbinden, maar dat is toch wel jammer. Als je €1000,- uit wilt geven wil je het toch wel goed doen en er niet na een paar dagen achter komen dat je receiver geen DTS HD-signaal kan splitsen en dat over de speakers laten horen...

Dus ik denk dat je met dit budget toch eerder naar een kant-en-klaar setje moet gaan kijken, al ben ik daar zelf absoluut geen voorstander van.
Op zich is 1000 euro best wel te doen hoor, als het voor een niet mega grote ruimte is, en je geen super audiofiel bent. Je hebt al een panasonic blue-ray voor 220, en je kunt al een knappen yamaha reciever krijgen voor 400. dan heb je nog 400 euro over voor speakers. Tweede hands is daar echt wel wat voor te vinden, je kunt zelfs nog een Sony STR-DG820 overwegen als je geen mega ruimtes hebt, want deze houdt voor een budget reciever goed zijn vermogen in 5.1 zo'n 60 watt en klinkt mooi strak en helder in mijn ogen.

Dus met een beetje puzzelen kan je echt wel wat vinden.

HD4Life @ Full-HD

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Davidshadow13 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:17:
[...]
Op zich is 1000 euro best wel te doen hoor, als het voor een niet mega grote ruimte is, en je geen super audiofiel bent. Je hebt al een panasonic blue-ray voor 220, en je kunt al een knappen yamaha reciever krijgen voor 400. dan heb je nog 400 euro over voor speakers. Tweede hands is daar echt wel wat voor te vinden, je kunt zelfs nog een Sony STR-DG820 overwegen als je geen mega ruimtes hebt, want deze houdt voor een budget reciever goed zijn vermogen in 5.1 zo'n 60 watt en klinkt mooi strak en helder in mijn ogen.

Dus met een beetje puzzelen kan je echt wel wat vinden.
Het is ook gewoon persoonlijk, maar ik zou niet voor €1000,- losse componenten aanschaffen. Ik zou dan liever verder sparen voor wat betere componenten dan over een paar jaar weer te staan kijken dat je ingangen en/of opties mist.

Jij noemt bijvoorbeeld zo'n Sony receiver en zegt inderdaad ook meteen dat die maar 60 Watt over houdt. En dat is gewoon niet veel (en vind het voor een Sony zelfs nog veel). Al zou je met twee goede front speakers daar minder problemen mee hebben dan in een 5.1 set-up. Maar dan zou ik nog eerder voor een Sony ES-gaan gewoon puur vanwege de kwaliteit op de hogere volumes. Welke je met een 2.0 set-up eerder nodig zal hebben.

Die Panasonic Blu-ray speler is overigens geen aanrader:
Heel veel problemen met lip-sync en andere dingen die niet synchroon lopen. Ik zou dan eerder een Pioneer halen die deze problemen niet heeft. Maar die zit ook qua aanschaf weer wat hoger. Maar als ik aan Pioneer denk dan ligt mijn keuze voor "kwaliteit" en wellicht mijn mate van "audiofiele" hoger dan in dit geval nodig is...

Verwijderd

Een losse set voor 1000 euro moet echt geen probleem zijn. Ben zelf voor rond die prijs aan het kijken.

B.v.
Versterker: Onkyo TX-S507 - €300-350
Boxen: Harman Kardon HKTS-11 - €330-375
BlueRay: Panasonic BD60 - €250-300
-------------------------------------
Totaal - €880-1025

Kijk, alles kan beter. Maar veelal tegen meer geld. Maar als je dan toch al een Home cinema set zoekt, dan is bovenstaande toch nog beter. En het is maar de vraag of je meer zoekt.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 08:48

sopsop

[v] [;,,;] [v]

TS krijgt extra zweepslagen voor ieder kastje extra. Losse componenten lijkt me dan niet de manier.

Je zou ook een 3-2-1 setje kunnen kopen met een PS3. Die PS3 kan je gewoon ergens in een kast zetten, aangezien de afstandsbediening dmv BT werkt hoeft deze niet in het zicht te staan.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

je bedoelt een bose? Nou ja, in het echte audioland wordt bose werkelijk afgekeurd :) Dan ben ik en velen blijer met een setje als lockedfor :)

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:57:
Een losse set voor 1000 euro moet echt geen probleem zijn. Ben zelf voor rond die prijs aan het kijken.

B.v.
Versterker: Onkyo TX-S507 - €300-350
Boxen: Harman Kardon HKTS-11 - €330-375
BlueRay: Panasonic BD60 - €250-300
-------------------------------------
Totaal - €880-1025

Kijk, alles kan beter. Maar veelal tegen meer geld. Maar als je dan toch al een Home cinema set zoekt, dan is bovenstaande toch nog beter. En het is maar de vraag of je meer zoekt.
Eens, dit is voor mij ook waar ik voor naar aan het kijken ben, soortgelijke combinatie. Alhoewel ik wellicht overweeg om dan toch voor een PS3 te gaan, maar dat ligt inderdaad aan je budget.

Ik vind het ook wel erg sterk om maar meteen te roepen dat 1000 euro niet genoeg is om in losse componenten te kijken.

-Xbox Gamertag: Dbongers

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

philipnorth schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:54:
[...]
Eens, dit is voor mij ook waar ik voor naar aan het kijken ben, soortgelijke combinatie. Alhoewel ik wellicht overweeg om dan toch voor een PS3 te gaan, maar dat ligt inderdaad aan je budget.

Ik vind het ook wel erg sterk om maar meteen te roepen dat 1000 euro niet genoeg is om in losse componenten te kijken.
:O
Ik zeg toch dat IK het voor dat budget niet zou doen.
En aangezien TS al een vriendin met een gebruiksaanwijzing heeft was het toch al een mindere optie zoals sopsop ook al aangaf. Als twee zuilen al eventuele problemen op gaan leveren dan lijkt me het inderdaad niet de beste keuze om voor losse componenten te gaan.

En die Panasonic BD60 zou ik zeker vervangen voor een andere speler.
Er zijn genoeg verhalen te vinden over dat de speler kuren vertoont en gewoon niet lekker werkt. Het is wel een snel opstartende speler, dat moet dan wel gezegd worden. Zou dan eerder naar een PS3 kijken dan of naar een Pioneer BDP-320...

En laten we dan maar niet beginnen over de "kwaliteit" die de Onkyo gaat bieden in dat lijstje wat eerder gepost is....

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 10-06-2009 22:05 ]

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:59:

:O
Ik zeg toch dat IK het voor dat budget niet zou doen.
En aangezien TS al een vriendin met een gebruiksaanwijzing heeft was het toch al een mindere optie zoals sopsop ook al aangaf. Als twee zuilen al eventuele problemen op gaan leveren dan lijkt me het inderdaad niet de beste keuze om voor losse componenten te gaan.

En die Panasonic BD60 zou ik zeker vervangen voor een andere speler.
Er zijn genoeg verhalen te vinden over dat de speler kuren vertoont en gewoon niet lekker werkt. Het is wel een snel opstartende speler, dat moet dan wel gezegd worden. Zou dan eerder naar een PS3 kijken dan of naar een Pioneer BDP-320...

En laten we dan maar niet beginnen over de "kwaliteit" die de Onkyo gaat bieden in dat lijstje wat eerder gepost is....
Het verschil tussen een Home Cinema set en losse componenten is maar 1 component (reciever/BD-combo v.s. losse reciever & losse BD). En losse speakers in een set zijn veelal even groot als een Home Cinema set stel speakers. Dus een losse set aan de vriendin vam de topic-starter verkopen moet geen probleem zijn.

Zo'n set waar ik een voorbeeld gaf is goed voor iemand die van leuk geluid houdt (als novice/beginner/amateur/reguliere consument), maar die geen audio-junky is. Ik denk dat ik even blij zou zijn met mijn voorbeeld set, als jij met een set van hogere kwaliteit. En dat is niet negatief bedoeld. Andere eisen zijn anders in te willigen.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

vergeet niet dat de receivers van een blu ray set meestal een stuk minder aansluitingen/spullen hebben dan "echte" receivers.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:55
FeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:31:
[...]

Het is ook gewoon persoonlijk, maar ik zou niet voor €1000,- losse componenten aanschaffen. Ik zou dan liever verder sparen voor wat betere componenten dan over een paar jaar weer te staan kijken dat je ingangen en/of opties mist.

Jij noemt bijvoorbeeld zo'n Sony receiver en zegt inderdaad ook meteen dat die maar 60 Watt over houdt. En dat is gewoon niet veel (en vind het voor een Sony zelfs nog veel). Al zou je met twee goede front speakers daar minder problemen mee hebben dan in een 5.1 set-up. Maar dan zou ik nog eerder voor een Sony ES-gaan gewoon puur vanwege de kwaliteit op de hogere volumes. Welke je met een 2.0 set-up eerder nodig zal hebben.

Die Panasonic Blu-ray speler is overigens geen aanrader:
Heel veel problemen met lip-sync en andere dingen die niet synchroon lopen. Ik zou dan eerder een Pioneer halen die deze problemen niet heeft. Maar die zit ook qua aanschaf weer wat hoger. Maar als ik aan Pioneer denk dan ligt mijn keuze voor "kwaliteit" en wellicht mijn mate van "audiofiele" hoger dan in dit geval nodig is...
Ik ben ook in meerdere maten voor kwaliteit, maar ook voor kwaliteits/prijsverhouding. Die sony houdt dan wel 60 watt over, terwijl hij 110 watt opgeeft, dat is niet netjes maar ik heb ook aangegeven dat als je geen mega grote ruimte hebt, 20-30 m2, dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn, ik heb hem daarom ook gekocht, omdat hij in MIJN situatie één van de betere is. Daarom probeer ik me te verdiepen in de situatie van de TS zodat ik die beter kan begrijpen en zodoende een gedegen advies kan geven.

En zijn inderdaad mensen die dan liever een pioneer of denon blue-ray kopen van 600-1500 euro, en er zijn ook mensen die heel blij zijn met een aardige samsung, of LG of panasonic. En over problemen iedere ruimte en iedere opstelling is anders, dus in elke situatie heeft een apparaat zijn voordelen en nadelen, dus moet je in elke situatie een de keuze opnieuw overwegen.

Jij kunt wel zeggen dat JIJ voor 1000 euro geen losse componenten set kan kopen, maar wat heeft de TS daaraan als hij heel andere eisen heeft, en een heel andere ruimte, en misschien geen absoluut gehoor?

HD4Life @ Full-HD

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:53:
Hallo,

Aangezien ik binnenkort een nieuwe TV ga kopen (Philips 42PFL9664) ben ik me aan het oriënteren voor een geluidssysteem. Aangezien ik veel films kijk wil ik toch ook overgaan op het medium Blu ray, zodat ik hier al op voorbereid ben. Echter, wanneer ik zoek op Home Cinema sets die Blu Ray ondersteunen, kom ik maar een paar exemplaren tegen. Ook Philips heeft volgens mij nog geen enkel systeem hiervan... Toch gek vind ik.
Ik was vandaag in de MM in de ArenA en daar waren wel enkele alles-in-een setjes met br te vinden hoor :)
En in het blaadje van de BCC staat ook een Samsung setje, en die ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.bobshop.nl/files/std/products/kk/big/29051.jpg

Bij www.bobshop.nl zijn er nog een aantal: http://www.bobshop.nl/nl/...sets/sets-met-bluray/c704 (Die shop staat ook in de pricewatch, kan je even kijken qua shopreviews)

Het is misschien een beetje overbodig, maar deze setjes leveren wel érgens in qua kwaliteit. Op uitgangen, vermogen, beeld of andere opties. Maar dat is natuurlijk niet aan mij om te beoordelen waar jullie jouw vriendin tevreden mee zijn is ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Davidshadow13 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:09:
[...]
Ik ben ook in meerdere maten voor kwaliteit, maar ook voor kwaliteits/prijsverhouding. Die sony houdt dan wel 60 watt over, terwijl hij 110 watt opgeeft, dat is niet netjes maar ik heb ook aangegeven dat als je geen mega grote ruimte hebt, 20-30 m2, dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn, ik heb hem daarom ook gekocht, omdat hij in MIJN situatie één van de betere is. Daarom probeer ik me te verdiepen in de situatie van de TS zodat ik die beter kan begrijpen en zodoende een gedegen advies kan geven.

En zijn inderdaad mensen die dan liever een pioneer of denon blue-ray kopen van 600-1500 euro, en er zijn ook mensen die heel blij zijn met een aardige samsung, of LG of panasonic. En over problemen iedere ruimte en iedere opstelling is anders, dus in elke situatie heeft een apparaat zijn voordelen en nadelen, dus moet je in elke situatie een de keuze opnieuw overwegen.

Jij kunt wel zeggen dat JIJ voor 1000 euro geen losse componenten set kan kopen, maar wat heeft de TS daaraan als hij heel andere eisen heeft, en een heel andere ruimte, en misschien geen absoluut gehoor?
TS geeft toch aan dat hij het liefst alles in één set wilt, dus in theorie luister jij dus ook niet helemaal naar zijn eisen en leef je je niet helemaal in.

Ik vind 20-30 m² overigens wel veel voor een receiver die "maar" 60 Watt eruit weet te toveren op hogere volumes. Ik zit er hier precies tussen in met 24,5m² en mijn oude Sony kwam toch heel wat te kort (en de Onkyo die erna kwam ook overigens...).

offtopic:
En trouwens:
Merken schrijven we hier altijd nog met een hoofdletter, dus geen "sony", "denon" of wat dan ook. Al doe je het met "LG" wel weer goed...
En het is Blu-ray en geen blue-ray

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-12 12:10
Tegenwoordig heb je best wel veel aardige setjes die blu ray afspeel mogelijkheden hebben. O.a. van LG, of Samsung, of Sony etc. etc. etc.
Gewoon zelf goed kijken wat je graag wilt. Veel hdmi ingangen ja of nee, geluidskwaliteit etc. etc. etc.
Zelf heb ik gekeken naar de LG HB954BS maar bijv. de Samsung HT-BD1220/ kan ook interessant zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Ganymedus op 12-06-2009 14:01 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Verwijderd

Topicstarter
Ganymedus schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:50:
Tegenwoordig heb je best wel veel aardige setjes die blu ray afspeel mogelijkheden hebben. O.a. van LG, of Samsung, of Sony etc. etc. etc.
Gewoon zelf goed kijken wat je graag wilt. Veel hdmi ingangen ja of nee, geluidskwaliteit etc. etc. etc.
Zelf heb ik gekeken naar de LG HB954BS maar bijv. de Samsung HT-BD1220/ kan ook interessant zijn.
Ja, zo'n setjes spreken me ook het meeste aan. Niet van die aparte dingen allemaal. Echter, Philips heeft zo'n set nog niet in het assortiment met Blu Ray... En aangezien ik een Philips TV krijg, wil ik ook het liefst een Philips Cinema set.

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
het probleem dat ik meestal tegenkom bij deze sets is dat er geen hdmi input is wat toch wel een vereiste is voor mij.

• Ganymedus
@fooraap, volgens mij had de LG wel HDMI in. Ik had dit ook als vereiste op mijn lijstje staan ivm een digitale tuner.

@kontheur, het is natuurlijk fijn een compleet en compacte set met alle opties erop en eraan. Nadeel is wel dat je enigszins inlevert op de kwaliteit ergens. Het is afhankelijk van je behoefte of dit een showstopper is of niet.
ik verwacht zelf niet dat philips op korte termijn met een goedkope blu ray set komt.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

fooraap schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:49:
het probleem dat ik meestal tegenkom bij deze sets is dat er geen hdmi input is wat toch wel een vereiste is voor mij.
Sony heeft een set met drie HDMI-ingangen en één HDMI-uitgang.
Dus dat is zeker niet slecht voor een kant en klaar setje.
Alleen is dat een dvd-combinatie, dus geen Blu-ray.
Maar die is dan wel los aan te sluiten via HDMI.
Alleen is het jammere dan wel weer dat die set geen HD Audio ondersteunt.

Maar ze zijn er dus wel...

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Philips heeft een aantal sets, evenals Samsung.

Let vooral op de snelheid van de Blu-Ray drive, of hij firmware upgradeable is, en of profile 2.0 van Blu-Ray ondersteund wordt. De oudere 1.0 profiles hebben langzamere drives en weigeren om sommigen nieuwe films überhaupt te laden.

Verwijderd

Topicstarter
W00fer schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:28:
Philips heeft een aantal sets...
Welke dan?

• W00fer
  • Niet online
New York — Philips plans fourth-quarter shipment of its first wireless-HD transmitter/receiver system and late-June shipments of its first Blu-ray-equipped home theater in a box (HTiB) system, which will retail for a suggested $599.

The HTiB is from P&F, the Atlanta-based Funai Electric subsidiary that markets Philips-branded TVs and HTiBs in the U.S. under a licensing agreement with Philips. The wireless HDMI device is from Stamford, Conn.-based Philips Consumer Lifestyle (PCC), which markets MP3 players, iPod-docking speaker systems, digital media adapters, DECT cordless phones, remotes and other accessories.

Philips HTS5100B. Verder zijn er combo sets met een "normale" Philips Home Theater en losse BDP speler.

[ Voor 6% gewijzigd door W00fer op 17-06-2009 01:05 ]

• Ganymedus
Het jammerlijke van deze Philips HTS5100B is dat hij blu-ray profile 1.1 ondersteund en nog geen 2.0 en/of blu-ray live. Nu weet ik niet of de blu-ray live werkelijk zo'n meerwaarde heeft, maar die profile 2.0 ondersteuning is wel erg wenselijk.
Verder erg mooi setje overigens.

• W00fer
  • Niet online
Je hebt gelijk, maar het is er nog niet. Ik denk dat de Mediatek chips welke blu-ray 2.0 ondersteunen aan het eind van het jaar beschikbaar zijn. Daardoor zal de prijs nog verder dalen en zul je ook bij de Aldi en Lidl Blu-Ray spelers gaan zien voor pak hem beet 150 euro.

Verwijderd

Heb vandaag in locale audio zaak gekeken en geluisterd naar de Panasonic SC-BT100 en dat beviel goed.

Je kan dit niet vergelijken met afzonderlijke componenten maar ik vondt de combi zeer geslaagd. Er kwam een pak power uit+ heeft een ipod docking station ingebouwd.

prijs ongeveer 800 euritje

ff googlen en je vindt hem wel.

• Ganymedus
wellicht heb je gelijk. Je ziet wel dat de verscheidene merken al een BD-HT hebben met profiel 2.0. Maar vaak zijn die setjes niet bijster goed.

• Skipper_NH
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:02
De philips bdp 7300 speelt BD-R/RE 2.0 is dat het 2.0 profiel waar jullie t over hebben??

Ben van plan de 37" 9604 van Philips te combineren met deze BDP 7300, humax5050 en denon1909.
Ik weet worden zweepslagen voor TS maar ja beetje SM moet kunnen bij HTS'en :D

[ Voor 50% gewijzigd door Skipper_NH op 27-06-2009 00:48 ]

• juari
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-12-2019
Samsung Model HT-BD2
http://www.eisa.eu/eisa/awards/2008-2009#award_84

Samsung’s HT-BD2 is the very first fully-integrated home cinema system to incorporate a Blu-ray Disc drive. The 7.1 channel AV receiver feeds four very robust ‘tallboy’ loudspeakers, two surround speakers, a centre channel speaker plus a hefty subwoofer capable of driving large rooms. Dolby Digital Plus, Dolby Digital TrueHD and DTS-HD Master Audio decoding are included to ensure every BD movie is handled with the optimum fidelity. The HDMI 1.3 output sends crisp 1080p pictures to your flat TV. The system also supports a range of multimedia audio and picture formats, including MP3 and JPEG.

Vond deze wel leuk vanwege de prijs die ze samsung ervoor gehad heeft.
Pagina: 1