Vandaag een reepje 256 SDRAM PC 133 gehaald. Mooi erin gezet en alles. Moest ik naar een paar uur mijn PC opnieuw opstarten vanwege dat ik iets nieuws geinstalleerd had. Dus doe ik dat, maar telkens blijft hij hangen en zegt de hele tijd: "The memory module might be damage or not installed properly" (ik heb een MSI K7T Pro2 bord). Dus stop ik de 256 Mb bij mijn pa erin en daar draait ie dus gewoon heel stabiel en soepel. Wat is hiermee?? En wat moet ik doen?
Verwijderd
heb dit ook wel gehad met mn se 440bx2 van intel luste bepaalde 256 mb dimmen niet|:(
edoch in mn nieuwe soltek 75 kav-x draaien die als een tierelier
edoch in mn nieuwe soltek 75 kav-x draaien die als een tierelier
Geheuegen in een andere slot proberen, en in andere volgordes.
Kan ook zijn dat een van die geheuegen sloten een beetje verrot is, dan zou de MOBO terug brengen.
Kan ook zijn dat een van die geheuegen sloten een beetje verrot is, dan zou de MOBO terug brengen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
eerst goed aan drukken je geheugen op cas zetten in bios en op de goede busspeed en dan testen nie goed ? andere bank en anders terug brengen en ander merk nemen en starten !
Verwijderd
En als je jouw module in je pa z'n systeem drukt ? En inderdaad ook even andere slots proberen, en ZEER goed aandrukken. Sommige DIMMS passen net niet/wel. Pas wel op dat je je mobo niet kraakt.
die 4 ledjes geven telkens hetzelde aan (rood-groen-rood-rood). Ik ga anders morgen ff terug naar Computerland, en dan ff testen daar, zit volgens mij nog een jaar garantie op. Maar hoe kan het eigenlijk dat die modules dan kapot kunnen gaan?
Pagina: 1