Toon posts:

DVB-T en analoge tv ontvangen zonder antenne/kabel versteken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 25-11 23:18
Hoi,

ik ga me nieuwe pc kopen met een 26" lcd scherm om goed tv te kunnen zien op mijn pc.
Wij hebben hier bij ons thuis analoge tv (kabel) en dvb-t ontvangst. Ik had eerst even rondgekeken voor enkel dvb-t kaar maar daarmee kan ik hier in Belgie waar ik woon slechts 2 zenders ontvangen (één en canvas).
Daarom ben ik aan het uitkijken voor een analoge tv en dvb-t pci kaart. Echter bestaan er zo wel pci kaarten zoals de hauppauge hvr-1300. Deze kaart lijkt me prima echter moet je bij deze kaart bij overschakelen tussen dvb-t en analoog tv kijken op pc steeds de kabel / antenne versteken en dit wil ik dus niet :)

Weet er iemand hoe ik dit oplos? Bestaan er zo pci kaarten met 2 aansluitingen?

Peter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 20:52
Spaun TAR 5

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18-07 00:08
Waarom koop je geen LCD scherm met ingebouwde DVB-T ontvanger?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TV-zaken horen in LCDTV, Plasma, Projectie & Recording.

Ik move even :)

Move OH -> LPPR

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 25-11 23:18
Nee het is de bedoeling dat ik dus tv kijk op mijn pc. Vandaar dat ik het in overige hardware plaatste.
Die spaun TAR 5 hoe werkt dit precies?

• djexplo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 20:52
kokorico schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:03:
Nee het is de bedoeling dat ik dus tv kijk op mijn pc. Vandaar dat ik het in overige hardware plaatste.
Die spaun TAR 5 hoe werkt dit precies?
Je sluit je DVB-T antenne aan ingang 1, de kabel aan ingang 2, en aan de uitgang je tv... Simple as that...

http://www.spaun.de/files/afd02_de_spaun_cat_de_page075.pdf

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee