Sow en ook deze serie zeer geslaagd!
#1: oe mooi zeg die zon net niet achter de berg uit. Hele fraaie foto!
#2: mooi gedaan! goeie foto. Leuk dat het net middelvingers lijken aan de linkerkant
#3: hmmm als ik de lucht wegdenk lijkt het een zonnige dag. De lucht lijkt me niet nep, slechts versterkt, maar het rijmt niet echt met de mooie warme toning voorin. ow en die vogels in met midden van de lucht zijn denk ik te klein om iets toe te voegen.
#4: een foto wat we wel vaker terugzien. Mooi om te zien dat het niet helemaal in zwart overloopt benedenaan. Ik zou meer lucht hebben willen zien denk ik.
#5: veel wind zie ik en slecht weer. Enigszins nevelig, goed vastgelegd, en ondanks de variatie van slechtweer-mooiweer vind ik dit de minste foto.
#6: oef, die is blauw, kon wat mij betreft iets minder. Maar voor de rest een mooie foto. Mooi hoe die ripples van het water allemaal naar het midden lijken te gaan. Ik zou dan verwachten dat er achteraan in het midden iets was om naar te kijken.
#7: mooi contrast en ondanks die visser zo klein is, wordt mijn aandacht toch ernaartoe getrokken. Leuk gedaan.
#8: nice. Maar deze is meer van een "snapshotgehalte" t.o.v. de rest. mag ik vragen hoe je deze foto gemaakt hebt (lichtmeting enzo)
#9: fraaie wolkenpartij. Als je de scene ziet lijkt het toch extreem zonnig. Daarom denk ik dat het blauw bovenaan IETSJE te donker is. Voor de rest zou ik iets water eraf croppen, maar dit is absoluut niet verkeerd.
#10: goeie foto. Laat genoeg aan de verbeelding over! Ik denk wel dat hij wat spannender geweest was als er toch nog iets extra's bij was, bijvoorbeeld een roeipeddel o.i.d.
Over het algemeen zijn het weer geslaagde foto's. Goeie variatie in situaties, goed weer, slecht weer, en niet overal hetzelfde kleurgebruik. Een iets minder showcase gehalte dan je vorige series, maar voor mij showcase genoeg! Uitschieters vind ik #6, #2 en #1 met #10 op de 4e plaats.