Toon posts:

Abonnement van Hi! verlengen. Krijg ik nog korting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers!

Ik snap het helemaal niet meer.

Mijn situatie is als volgt. Ik heb op het moment een Sony Ericsson gsm met een Hi! abonnement (20 euro). Het contract (dat voor twee jaar werd afgesloten) lief afgelopen jaar af en op het moment heb ik het recht om het te verlengen. Nu wil ik graag een sim-only abonnement nemen met een korting.

Overal op de site van Hi! wordt er geschreeuwd dat als je je contract verlengt en een sim-only neemt, dat je dan een korting krijgt.
Ik heb op www.hi.nl ingelogd om mijn "persoonlijke aanbieding" te checken: ik kan mijn abbo verlengen en voor een sim-only moet ik 9,95 per maand betalen. Als ik uitlog en als een gewone bezoeker hun shop bezoek, dan kan ik hetzelfde abonnement voor hetzelfde bedrag afsluiten.

Betekent dat dat er eigenlijk geen korting op je abbo bij het verlengen gegeven wordt of zie ik iets verkeerd?

Kan iemand me helpen? Het heeft dus geen zin om het contract te verlengen. Je moet steeds hetzelfde bedrag per maand betalen als iemand die gewoon een nieuwe abonnement met sim-only aanschaft. :S Hmmmmmm

Ik wacht op jullie reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het enige verschil met een volledig nieuw abbo is dat je de aansluitkosten niet hoeft te betalen. De korting waarmee ze zo groot adverteren is dus wat overdreven.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:24:
Het enige verschil met een volledig nieuw abbo is dat je de aansluitkosten niet hoeft te betalen. De korting waarmee ze zo groot adverteren is dus wat overdreven.
Haha... wat een korting! Thx voor je reactie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach dit is niks, heb wel eens meegemaakt dat iemand bij verlengen duurder uit was dan een nieuw abonnement. Heeft allemaal te maken met hoeveel Hi van je houd. Ga je veel over je bundel heen krijg je kusjes, doe je dat nooit dan krijg je spanking.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 22:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

IK ben op een gegeven moment gebeld of ik mijn HI sim only wilde verlengen. Ik kreeg toen 25% korting op mijn vaste maand bedrag.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:32:
IK ben op een gegeven moment gebeld of ik mijn HI sim only wilde verlengen. Ik kreeg toen 25% korting op mijn vaste maand bedrag.
Dat is gewoon geweldig!!!

Wat ik me nu echter afvraag... Kan ik nu mijn abbo als sim-only verlengen en pas later een Eindeloos Online Bundel aanschaffen? Of moet ik ze allebei tegelijk bestellen? Op de site van Hi! kon ik hier geen informatie over vinden.
Met andere woorden, kunnen ze me later niet laten weten dat ik een Eindeloos Online Bundel niet kan afsluiten gezien ik het niet tegelijkertijd met het bestellen van een sim-only abbo deed????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan het er altijd bij aansluiten, het loopt dan gewoon af met je telefoon abonnement. Je kan het ook over een paar maanden nog er bij afsluiten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Ik zou, als je het niet zeker weet, altijd ervoor kiezen om Eindeloos Online er niet bij te doen, vaak wordt deze namelijk afgesloten op het contract (als 1 jaar dus). Dan kun je hem nog beter een dag erna aansluiten via de klantenservice (dan heb je dat jaar dus niet..). Tenzij je natuurlijk een mooie korting aangeboden krijgt (wat wel vaker gebeurt bij internetbundels), dan moet je voor jezelf de afweging maken :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij krijg je eindeloos online voor 2,50 per maand als je verlengd ipv 9,95 per maand als je die later afsluit (zag dit een paar weken geleden in de hi winkel).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor al jullie reacties! Ik had niet verwacht dat er zo veel tweakers me zouden willen helpen! :)
Glashelder schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:42:
Volgens mij krijg je eindeloos online voor 2,50 per maand als je verlengd ipv 9,95 per maand als je die later afsluit (zag dit een paar weken geleden in de hi winkel).
Je hebt waarschijnlijk gelijk... Ik zal het even checken :) Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:47:
Dank je wel voor al jullie reacties! Ik had niet verwacht dat er zo veel tweakers me zouden willen helpen! :)

[...]

Je hebt waarschijnlijk gelijk... Ik zal het even checken :) Thx
Eindeloos Online is inderdaad bij wijze van actie de eerste 6 maanden / 1 jaar (afhankelijk van 1 of 2-jarig contract) voor 2,50 euro en daarna gewoon 9,95. De looptijd is dan inderdaad gelijk aan de looptijd van je voice abo. Neem je Eindeloos Online bundel er later apart bij dan is ie gewoon 9,95 euro en maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:58
Daarbij krijg je nog extra toestelkorting bij het afsluiten van eindeloos online bij je abo mocht je toestel nog niet gratis zijn. Let wel dat dit alleen op het toestel is en niet op accessoires en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:16

Snippertje

Light up your life

Die korting krijg je op je toestel. Neem je dus geen toestel, krijg je ook geen korting. Je bouw namelijk een bepaalde klantstatus op. Mijn zus werkt bij Hi namelijk :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik heel jammer vind, is dat ik slechts 3 maanden lang korting op Eindeloos Online kan krijgen (voor 2,50 euro per maand) als ik een sim-only verlenging doe. In de voorwaarden staat echter dat als je een abonnement voor 2 jaar neemt, dat je dan gedurende eerste 12 maanden Eindeloos Online voor 2,50 kunt nemen.
Weet iemand of het bij sim-only verlenging zo is dat je dus slechts drie maanden Eindeloos Online voor 2,50 euro kunt gebruiken? Heeft het zin om hun klantenservice te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:39
Dat is bij alle 1-jarige abonnementen zo, 12 maanden = 3 maanden online korting en 24 maanden = 12 maanden online korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:45
Ik werd in januari gebeld door Hi! toen mijn abonnement bijna afliep (20eu/maand, 1 jarig icm een telefoon). Mijn oorspronkelijke abonnement was samen met een telefoon en ik wilde liever gewoon minder betalen per maand en dus een sim-only abonnement. Dit kon niet volgens de medewerker, ik kon wel een nieuwe telefoon uitkiezen of een abonnement nemen voor dezelfde prijs met meer belminuten. Vervolgens kreeg ik een mailtje van de partij die mij de telefoon/abonnement combi verkocht had. Via hun kon ik wel mijn abonnement verlengen voor een lager bedrag. Dat heb ik vervolgens gedaan en nu betaal ik 9 euro/maand.
Kortom, ik ben dus hartstikke tevreden nu. Ik vind het wel raar dat dit niet direct bij Hi! kon, maar wel via het verkooppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja... via de website van Hi! kan ik mijn abbo voor 1 jaar sim-only verlengen (met 3 maanden Eindeloos Online voor 2,50 euro). De mogelijkheid om voor 2 jaar te gaan staat er niet bij: ik zou natuurlijk liever met 2 jaar verlengen en 12 maanden lang korting op de Eindeloos Online bundel te krijgen.
Zo te zien moet ik Hi! even bellen.... Jammer dat ik het zelf online niet kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Biggg schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:15:
Ik werd in januari gebeld door Hi! toen mijn abonnement bijna afliep (20eu/maand, 1 jarig icm een telefoon). Mijn oorspronkelijke abonnement was samen met een telefoon en ik wilde liever gewoon minder betalen per maand en dus een sim-only abonnement. Dit kon niet volgens de medewerker, ik kon wel een nieuwe telefoon uitkiezen of een abonnement nemen voor dezelfde prijs met meer belminuten.
Dat is echt onzin. Waarschijnlijk een extern bedrjf die moet focussen op verlengingen met toestel ipv sim only en daarom beweren dat het niet kan.
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:30:
Ja... via de website van Hi! kan ik mijn abbo voor 1 jaar sim-only verlengen (met 3 maanden Eindeloos Online voor 2,50 euro). De mogelijkheid om voor 2 jaar te gaan staat er niet bij: ik zou natuurlijk liever met 2 jaar verlengen en 12 maanden lang korting op de Eindeloos Online bundel te krijgen.
Zo te zien moet ik Hi! even bellen.... Jammer dat ik het zelf online niet kan regelen.
Ik geloof dat de nieuwe Hi sim-only's alleen i.c.m. één jaar kunnen worden afgesloten. Maar je zou het nog wel even telefonisch kunnen proberen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:39
Mijn 1 jarig Hi 25-bundel + telefoon loopt eind juli af, en ik ben ook gebeld met een aanbieding voor een verlenging met korting/nieuwe telefoon. Ik dacht eerst Hi zelf aan de telefoon te hebben, maar dat bleek dus niet het geval. En dat terwijl ik mijn abonnement gewoon in de winkel van Hi heb afgesloten, en bij geen andere partij ben langs geweest...?

Alhoewel ik erg tevreden ben over Hi, overweeg ik over te stappen naar b.v. Ben met een maandelijks opzegbare bundel. Ik weet niet goed of ik nog een jaar sim only wil, of een nieuwe telefoon, misschien zelfs een iPhone. Dan wil ik er niet nog een jaar lang aan vast zitten.

Wat ik me trouwens wel afvroeg: stel ik ga naar Ben, voor 2/3 maanden, kan ik dan weer terug naar Hi met nieuwe-klant-korting? Of moet je dan minimaal een jaar geen klant zijn geweest ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Cyclonist schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:02:
Wat ik me trouwens wel afvroeg: stel ik ga naar Ben, voor 2/3 maanden, kan ik dan weer terug naar Hi met nieuwe-klant-korting? Of moet je dan minimaal een jaar geen klant zijn geweest ofzo :)
Ik weet niet of er echt een regel voor is maar met minimaal 3 maanden moet het zeker wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor in de winkel maakt het in ieder geval niet uit, je kan hem er ook naast nemen en die ander opzeggen, zit je alleen wel met een ander nummer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:54:
Voor in de winkel maakt het in ieder geval niet uit, je kan hem er ook naast nemen en die ander opzeggen, zit je alleen wel met een ander nummer.....
En dat lijkt me nou juist niet de bedoeling 8)7 Op die manier kan ik wel 25 abonnementen bij KPN/Hi nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 22:17
jelle. schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:38:
[...]

Ik weet niet of er echt een regel voor is maar met minimaal 3 maanden moet het zeker wel lukken :)
Je kan hem ook direct laten omzetten naar prepaid. Binnen een week kan je dan weer nieuwe klantkorting krijgen, maar kost gewoon even tijd. Vanaf 1 juli is het zowiezo 1 maand opzegtermijn, nu is dat 3 maanden

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Pagina: 1