2e Schijf werkt niet meer na Blue Screen

Pagina: 1
Acties:

• Barr3h
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05-2020
Goei`n dag,

Ik was vanmiddag Battlefield 2142 aan t spelen, en toen kreeg ik een Blue Screen.
Toen heb ik mijn pc opnieuw opgestart , maar daarna wou die niet meer booten.
Hij gaf mij rare tekens, die ik niet kon plaatsen waar dit voor was.(Leek op een soort text die je krijgt als je bijv.een NTLDR fout krijgt ). Na te kijken in de BIOS en dergelijke heb ik niets bijzonders kunnen vinden. Ik heb wel kunnen laden met bijv. een installatie cd, of met floppy`s. Maar de rest deed ie dus niet. Toen heb ik maar besloten om mijn 2e schijf te ontkoppelen, en naar mijn verbazing ging de pc wel door booten :S. Maar als ik dan weer afsloot, HD weer aansloot, en wou laden gebeurde er weer niks. :X 8)7

Misschien wel een beetje frustrerend, maar kan iemand mij helpen ??

Grtz Barr3h

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
De bootvolgorde en dergelijke staan wel goed?

Desktop | Server | Laptop

• Barr3h
Ja daar is niks mee aan de hand. :)

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lijkt mij dat die 2e disk is overleden (w.s. ook de oorzaak van je blue screen).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Barr3h
Zou het misschien een MFT fout kunnen zijn ? Ik wil van het weekend kijken of ik hem in de externe behuizing nog kan zien. Met BartPE kan ik namelijk wel de bestanden op mijn schijf zien :S. Dus misschien is er nog wat te redden.

[ Voor 3% gewijzigd door Barr3h op 10-06-2009 09:18 ]

• Barr3h
Ik heb vanmiddag mijn "corrupte" HD in een externe behuizing gedaan en daar doet ie het nu wel in. Ik heb de schijf die er orgineel in zat in mijn pc gedaan , en deze deed t ook gewoon. Wat het nou is, is mij ook nog een raadsel, maar t werkt nu wel weer naar behoren :P.
IIG nog bedankt voor de hulp/tips ;)

Grtz Barr3h
Pagina: 1