Helaas heeft mijn toetsenbord het begeven, maar hij heeft toch zeker 2 jaar dienst gedaan vele uren per dag.
Nu ben ik op zoek naar een ander toetsenbord gegaan want het huidige is niet meer leverbaar, kan ik me iets bij voorstellen..
Ik heb een Logitec UltraX Media Desktop
Maar waarom zijn bijna alle toetsenborden met dikke knoppen uitgevoerd? Ik wil eigenlijk gewoon platte knopjes, het werkt sneller en is minder zwaar? Daarbij minder hoog op het bureaublad dus ergonomischer (lijkt mij dan).
Ik vraag me een beetje af of ik een exotische wens of dat er meer mensen zijn die er zo over denken?
Wat ik zelf zoek;
- Platte knopjes
- Strak design, geen overbodig plastic
- Media knopjes; Start, Stop, Next, Prev volume (en eigenlijk liever niet meer)
- Set (muis+tobo)
- Draadloos
Eigenlijk dus hele simpele eisen maar dat lijkt niet te doen
Nu ben ik op zoek naar een ander toetsenbord gegaan want het huidige is niet meer leverbaar, kan ik me iets bij voorstellen..
Ik heb een Logitec UltraX Media Desktop
Maar waarom zijn bijna alle toetsenborden met dikke knoppen uitgevoerd? Ik wil eigenlijk gewoon platte knopjes, het werkt sneller en is minder zwaar? Daarbij minder hoog op het bureaublad dus ergonomischer (lijkt mij dan).
Ik vraag me een beetje af of ik een exotische wens of dat er meer mensen zijn die er zo over denken?
Wat ik zelf zoek;
- Platte knopjes
- Strak design, geen overbodig plastic
- Media knopjes; Start, Stop, Next, Prev volume (en eigenlijk liever niet meer)
- Set (muis+tobo)
- Draadloos
Eigenlijk dus hele simpele eisen maar dat lijkt niet te doen