[iPhone 2G] Navigatie? Externe GPS ontvanger?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 19:51
tomtom en navigon roepen allemaal heel hard dat navigeren op de 3g en 3gs helemaal gaat lukken.. mar kan ik nou straks mijn externe GPS ontvanger koppelen en lekker navigeren op mijn iphone 2g?

ik kom er niet echt uit..

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Heeft de 2g GPS eigenlijk?

[ Voor 78% gewijzigd door Tjebakka op 09-06-2009 20:41 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:09
Mwah, denk het niet voor de extra GPS adapters moet iedere keer een andere low-level API worden geschreven, denk niet dat Apple dat wil omdat het tegen het principe in gaat (zoveel mogelijk zelf produceren en in de hand houden -en zo stabiliteit garanderen-, denk dat niemand op een tweede Windows Mobile wacht...)

Edito\ Nee Bakkert alleen extern :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maks op 09-06-2009 20:43 . Reden: Zie editooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
nondeju.. daar ben ik dan wel genaaid mee.... kan ik alsnog wachten en bij mijn nieuwe abbo over een half jaar een andere iphone kopen...grr..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Misschien dat TomTom met Apple samen het wel mogelijk maakt via hun iPhone houder ? Voor de 3G uiteraard..

[ Voor 12% gewijzigd door DeluxZ op 09-06-2009 21:36 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Reloader schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:15:
nondeju.. daar ben ik dan wel genaaid mee.... kan ik alsnog wachten en bij mijn nieuwe abbo over een half jaar een andere iphone kopen...grr..:(
Ben je niet genaaid mee. Dit is gewoon het risico van een first adopter.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
is ook zo.. het is iig flink balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Reloader schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:15:
Hoezo genaaid?
Toen je jouw 2g kocht heeft denk ik niemand je beloofd dat je hem ooit voor turn-by-turn navigatie kon gebruiken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
nee, dat bedoel ik niet ik bedoel dat het genaaid is met een :P

niet dat iemand me genaaid heeft ;)

ik baal er alleen wel van, kleine moeit lijkt me om ff een externe GPS koppelbaar te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
Ik zie eigenlijk niet in waarom iedereen zo negatief is in dit topic. Er zal toch vast wel geld zijn te verdienen met een bluetooth GPS ontvanger die je kunt koppelen aan je iPhone. Vanaf de 3.0 software is het mogelijk om externe accessoires via bluetooth of de dockconnector te koppelen aan de iPhone. Dus waarom niet?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
dat had ik ook gedacht, dat externe accessoires koppelbaar zouden worden, dus waarom dan niet mijn KEOMO gps ontvanger... overigens ik wel GPS serial ontdekt in cydia, waarmee je een GPS device kan selecteren zoals de xGPS module of de iGPS360, alleen die hangen onder aan de iphone waardoor hij niet meer in de carkit kan, dus via bluetooth zou toch ideaal zijn, maar we zullen maar even 3.0 afwachten en kijken wat het doet, desnoods toch maar een xGPS ofzo aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:03
Ik zit met dezelfde vraag en heb inmiddels 3.0 OS draaien op mn iPhone 2G 8GB. Kan ik dus nu een externe GPS ontvanger verbinden met mijn iPhone? Waar moet ik opletten bij het kopen van een externe GPS ontvanger? Er zijn namelijk erg veel keuzes in de PW.

Ik neem aan dat het apparaat een 2.0 bluetooth verbinding moet kunnen opzetten, maar hoe zit het met de verschillende channels?

Mijn uiteindelijke doel is om navigatie op mijn iPhone 2G te krijgen,

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:51

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het beste kun je afwachten tot de turn-by-turn navigatie ook echt te koop is in de App Store, en dan moet die betreffende software ondersteuning hebben voor losse BT GPS adapters. Dat heeft niets met de iPhone te maken verder, maar dus puur en alleen met de software die beschikbaar komt.

Gewoon het aanbod in de gaten houden dus. :) (En vooral nog niets kopen.)

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-06-2009 13:02 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1