Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Powerpoint, hoe voeg je .htm in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een natuurkunde presentatie over radioactiviteit. Daarover mijn 2 vragen

1) Nu heb ik al een youtube filmpje toegevoegd m.b.v de ontwikkelaars werkbalk>meer besturingselementen> shockwave flash object>eigenschappen, en daar de URL van het filmpje toegevoegd. Hijs zit er mooi in alleen moet je hem zelf starten, is er een mogelijkheid dat hij zichzelf afspeelt en blijft herhalen?

2) Ik heb DIT animatie programma gedownload (onderaan chapter 2), alleen lukt het mij niet om hem in de presentatie te krijgen. Is hier überhaupt een mogelijkheid voor?

*excuses voor de titel

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 15:19

-d-

1. Help het als je bij je Youtube filmpje &autoplay=1 in de URL zet?
2. Wat bedoel je met applicatie downloaden en in presentatie te krijgen? Wat voor output geeft dat programma? Kan je niet een screenshot o.i.d. maken?

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik heb geen echt antwoord op je vraag, maar probeer eea eens gewoon te 'rippen' van de betreffende site.

Genoeg tools om een youtube video te downloaden. En gebruik iets als SnagIt voor het opnemen van de 3 mogelijkheden in het animatie'tje, zodat je daar ook gewoon een video van hebt.

Vervolgens (indien nodig) omzetten in een formaat waar PP mee om kan gaan, en alles zou heel eenvoudig moeten zijn, inclusief repeat/autoplay etc.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
precious1 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:12:

Genoeg tools om een youtube video te downloaden.
had dit eerder geprobeerd, maar geen manier gevonden om de .sfv te converteren naar een file die PP aankan. ideën?