Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

In Nederland was ik de gelukkige eigenaar van een Altec Lansing FX-6021 speakerset.

Echter verblijf ik de komende periode in het buitenland en is het helaas zo dat ik deze speakers nergens kan bemachtigen.

Nu ben ik op zoek naar een vergelijkbaar, of wellicht beter model. Iets dat dus zowel goed oogt als klinkt.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wellicht, maar dan zou het wel helpen als we wisten waar je zit en waar je dan wel aan kunt komen :)
In de VS is het namelijk een stuk makkelijker aan dingen komen als in bijvoorbeeld Albanie, om maar eens iet te noemen. En anders: genoeg internationale koeriers, zal niet zoveel wegen, voor een paar tientjes heb je je speakerset daar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Specs vergelijken, reviews lezen en vooral zelf luisteren. In een echte winkel.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.