Toon posts:

Screamer 4x4 (!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay, vorige week heb ik dit spel besteld. De demo was namelijk super ruig, krijg het waarschijnlijk morgen binnen. Maar nergens reviews! Laatst was het nog een van de meest verwachte spellen van de PCZone Red. en nu hoor je er nix meer over.

Als ik hem morgen/overmorgen heb zal ik wel ff wat piccies plaatsen, want hij is echt cooool.

Heeft iemand wat meer info over dit spel?

Stond btw ook op Twilight 56.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:22
Vind er niet zo veel aan, heb het spel nu 2 maand, vond het in het begin wel aardig dat trail rijden, maar gaat na een tijdje ook wel vervelen.

Flickr | Lego collectie

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07
hopelijk heb jij geen win2k er opstaan want daar doet hij het echt niet mee .

maar het is best een goed spel hoor.

zeker als je hem hoog in res zet is het een aardig gezicht

alleen neem wel een schakelbak want daar kan je meer voor deel uithalen op een automaat.

:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 22:22 schreef Blackhole het volgende:
hopelijk heb jij geen win2k er opstaan want daar doet hij het echt niet mee .
hij doet het wel onder win2k.

verder vond ik het wel een cool spel (de demo dan), maar na een tijdje wordt het wat eentonig.. ook het realisme is soms niet helemaal goed.. bijv. de auto slaat soms af als je de koppeling ingedrukt hebt.. en nog wel wat meer van die kleine dingetjes..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je gaat soms idd ook wel een beetje erg overdreven vaak achter elkaar over de kop. En de demo begint mij nu ook te vervelen, maar das logisch. Je hebt maar 1 auto, en de levels lijken erg veel op elkaar.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ah moet maar es naar die demo gaan kijken... ik vond Screamer Rally vroeger waanzinnig gaaf om te spelen :) Enige rally game wat ik echt leuk vind is Rally Championship 2000. Dus hij zal beter moeten zijn dan RC2000 wil ik hem kopen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
eh,.. dit spel is iets heel anders dan screamer Rally.. het heeft volgens mij helemaal niks met Screamer te maken (zal wel marktingtruukje zijn, screamer is bekende naam etc.).. iig.. het is een 4x4 spel, je moet allerlei moeilijke parcoursen enzo volgen met steile hellingen enzo.. je max. snelheidkomt niet boven de 30KM/h uit >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is ook heel erg veel anders dan RC2000 (die ik ook legaal heb :)). Dit gaat veel langzamer, ennuh je rijdt niet over wegen.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ah.. erhm.. laat maar dan.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1