Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 20:58
Dit is mijn eerste probleem met Adobe..

Sinds gisteren negeert hij namelijk deels mijn opdrachten die ik hem geef. Zoals rotate, resize, free transform en zelfs gradient wil hij niet doen. Wel doet hij het dan als preview, maar zodra ik aangeef dat het goed is zet hij alles weer terug zoals het was.

Ook als ik een tekst veld maak, en ik type daarin tekst blijft het cursor nog knipperen terwijl ik allang iets anders aan het tekenen ben! En kan vervolgens dat tekst veld wel aanpassen, dan is de preview goed, maar zodra ik naar een ander object ga valt hij weer terug in zijn oude staat en komt er "Internal error" popup in beeld. 8)7

Ik heb hem al geherinstalleerd maar dat mocht niet baten. Is er een manier om CS3 volledig te verwijderen en daarna weer vers te installeren met verse instellingen en configuratie? Hij bewaard nu namelijk gewoon de extenties.

Dit is vrijj irritant, ik kan mijn werk niet meer lekker doen :O.. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je kunt bij de meeste Adobe producten wel een preferences map of file verwijderen. Ik weet niet of dat ook voor Fireworks geldt. Je zou daar eens op kunnen Googlen. Ik heb Fireworks hier niet dus ik kan het je niet zeggen.

Verder zou ik bijna denken dat je een probleem met te weinig geheugen hebt. Fireworks is te langzaam met uitvoeren of voert iets helemaal niet uit. Is er misschien onlangs geheugen overleden? Heb je een ander programma of een virus runnen dat heel veel resources trekt? Is de rest van je pc ook sloom?

Als je de rechtmatige eigenaar van de Adobe software bent, zou je ook even met Adobe kunnen bellen. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 20:58
Dark Blue schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:21:
Je kunt bij de meeste Adobe producten wel een preferences map of file verwijderen. Ik weet niet of dat ook voor Fireworks geldt. Je zou daar eens op kunnen Googlen. Ik heb Fireworks hier niet dus ik kan het je niet zeggen.

Verder zou ik bijna denken dat je een probleem met te weinig geheugen hebt. Fireworks is te langzaam met uitvoeren of voert iets helemaal niet uit. Is er misschien onlangs geheugen overleden? Heb je een ander programma of een virus runnen dat heel veel resources trekt? Is de rest van je pc ook sloom?

Als je de rechtmatige eigenaar van de Adobe software bent, zou je ook even met Adobe kunnen bellen. :)
Nee in tegendeel, de rest van mijn computer functioneerd perfect (WinXP) voor een Amd x2 4200+ (2x2.2Ghz) met 2GB geheugen van n jaartje oud en een net nieuwe HD4850. Ik zal drek thuis even checken hoe het met het geheugen zit, dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.. En ja, legaal pakket! _/-\o_

Ook ga ik even de preferences map opzoeken in Application Data, wat ik al gevonden had op google.

Enn ik heb het topic ook op Adobe.com staan ;) http://forums.adobe.com/message/2026875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
fireworks opstarten en direct voordat het logo opkomt ctrl + shift + alt indrukken. de standaard instellingen krijgen dan een reset

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before