Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Visual C++ 2008] Hoe 'Inherited values' wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 14:11
In MS Visual C++ kan je bij je Project Properties bij verschillende properties ook zien dat er gebruik wordt gemaakt van 'inherited values', die dus gelden voor heel je project, en niet enkel voor de huidige gekozen configuratie.
Dit is onder andere te zien bij 'Preprocessor definitions' en 'Additional Dependencies'

Omdat het enerzijds wel handig zou zijn om voor alle configuraties een bepaalde dependency te kunnen toevoegen, en anderszijds dat hier een paar dingen in staan die ik liever zou verwijderen (zoals _VC80_UPGRADE=0x0710 ) wil ik dus deze inherited waardes kunnen wijzigen.

Helaas kan je ze via de property pages enkel bekijken, en zeggen of je ze al dan niet wil gebruiken (maar als je ze niet wil gebruiken moet je dus de waardes die je wel wil in elke configuratie apart opnieuw vermelden).
Ik kan dus nergens vinden waar deze waardes dan wel aangepast kunnen worden, en ook via Google slaag ik er niet in om de juiste zoektermen te vinden die zelfs maar in de buurt van een antwoord komen.

Deze msdn pagina vermeld wel het volgende:
The project defaults are system (platform) defaults, for the most part. Some project defaults derive from the style sheets that are applied when you update properties in the Project Defaults section of the general project configuration page (see General Property Page (Project)).
Maar ik kan helemaal geen 'Project Defaults' sectie vinden, en heb ook geen idee waar ik naar die style sheets zou moeten zoeken.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 14:11
Een tijdje geleden heb ik het gevonden.
Voor het geval dat iemand dit topic ooit terug zou vinden:

Via View->Property Manager kan je per configuratie zien welke andere properties er aan deze configuratie toegekend zijn. Hier kan je dan ook oude onnodige configuraties verwijderen, waarna ook de hiermee gelinkte dependencies en preprocessor definities zullen verdwijnen.

Ik vermoed dat een aantal van de 'default' properties die hier in zitten ook samengaan met andere instellingen in je project (zo is er bijvoorbeeld 'Multi-byte character support' wat vermoedelijk samenhangt met de instelling General->Character Set)

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram