Voor zover ik weet, zijn ze voor een gewone telefoon niet schadelijk. Ik heb wel ooit eens gelezen (geen eigen ervaring dus), dat een touchscreen toestel een magnetisch veld niet zo prettig vindt.
Enkele jaren geleden werden deze houdertjes trouwens door Orange als promotie-materiaal gratis weggegeven.
edit: Deze houdertjes worden trouwens niet op de luchtopeningen bevestigd/geklemd o.i.d., maar tegen het dashboard geplakt.
Enkele jaren geleden werden deze houdertjes trouwens door Orange als promotie-materiaal gratis weggegeven.
edit: Deze houdertjes worden trouwens niet op de luchtopeningen bevestigd/geklemd o.i.d., maar tegen het dashboard geplakt.
offtopic:
Het is hier geen Marktplaats, maar ik heb nog zo'n Orange houdertje liggen, nooit gebruikt, dat mag je voor niks hebben, tegen vergoeding van de portokosten uiteraard, stuur maar een DM bij interesse .
Het is hier geen Marktplaats, maar ik heb nog zo'n Orange houdertje liggen, nooit gebruikt, dat mag je voor niks hebben, tegen vergoeding van de portokosten uiteraard, stuur maar een DM bij interesse .
[ Voor 19% gewijzigd door Marly op 10-06-2009 01:53 ]
Verwijderd
Ligt eraan, de Nokia N91 heeft een hdd als geheugen. man touchscreens met magneten heb ik nooit verhalen gehoord.
Schopje naar Accessoires en GPS-Navigatie.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ah ja natuurlijk accesoires 
My bad.
Ik kan er dus waarschijnlijk van uit gaan dat het niet schadelijk is, zolang er geen HD word gebruikt.
En was mij er natuurlijk van bewust dat hij niet in de luchthappers gaat.
Ging mij meer om het raam leeg te houden.
My bad.
Ik kan er dus waarschijnlijk van uit gaan dat het niet schadelijk is, zolang er geen HD word gebruikt.
En was mij er natuurlijk van bewust dat hij niet in de luchthappers gaat.
Ging mij meer om het raam leeg te houden.