Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
Ik zat op ebay te zoeken naar een geschikte autohouder die op de luchtopeningen van de auto paste.
Zodat mijn zicht niet geblokkeerd word.

Toen kwam ik dus een Magnetische houder tegen, er komt dan een dun plaatje aan de onderkant van je mobiel.
Vroeg me af of die magnetische velden schadelijk zijn voor je telefoon?

Link van item:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=220430826867

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Voor zover ik weet, zijn ze voor een gewone telefoon niet schadelijk. Ik heb wel ooit eens gelezen (geen eigen ervaring dus), dat een touchscreen toestel een magnetisch veld niet zo prettig vindt.
Enkele jaren geleden werden deze houdertjes trouwens door Orange als promotie-materiaal gratis weggegeven.

edit: Deze houdertjes worden trouwens niet op de luchtopeningen bevestigd/geklemd o.i.d., maar tegen het dashboard geplakt.

offtopic:
Het is hier geen Marktplaats, maar ik heb nog zo'n Orange houdertje liggen, nooit gebruikt, dat mag je voor niks hebben, tegen vergoeding van de portokosten uiteraard, stuur maar een DM bij interesse .

[ Voor 19% gewijzigd door Marly op 10-06-2009 01:53 ]

Verwijderd

Ligt eraan, de Nokia N91 heeft een hdd als geheugen. man touchscreens met magneten heb ik nooit verhalen gehoord.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 07:12
ah ja natuurlijk accesoires :p
My bad.

Ik kan er dus waarschijnlijk van uit gaan dat het niet schadelijk is, zolang er geen HD word gebruikt.

En was mij er natuurlijk van bewust dat hij niet in de luchthappers gaat.

Ging mij meer om het raam leeg te houden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000