(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Verwijderd
ik zou het graag zeker weten aangezien ik dit moet bestellen en ik geen zin heb om een ander moederbord aan te schaffen simpelweg omdat het geheugen er niet op werktVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:28:
Dit zal waarschijnlijk gewoon werken op je moederbord, bij de specificaties staat 1.8v omdat dit het meest gangbare is
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Verwijderd
Verder kun je natuurlijk kijken in de manual van je moederbord wat er in te stellen is in de bios met betrekking tot de voltages.
nee Ik heb er geen liggen die op een hoger voltage werken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:36:
Heb je thuis toevallig ander geheugen, dan kan je even in de bios kijken of het voltage te verhogen is. Dan weet je het zeker.
en @ hierboven, als ik ga kijken bij gigabyte memory support zijn het enkel latjes met een lagere FSB terwijl die soms nog duurder zijn.
De pc waar ik aan bezig ben is een soort overgangspctje, ik ben hem nu aan het upgraden met een e4400 en geheugen dat op dezelfde FSB draait, het moederbord wordt dan in een alter stadium vervangen
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
verklaar eens nader ?TERW_DAN schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:41:
Kijk in de QVL die bij je bord geleverd wordt. OCZ spul zou ik afraden, tenzij het expliciet op de QVL staat. Dat is immers een merk dat veel compatibilityproblemen geeft, met name omdat ze afwijken van de JEDECspecs.
Verder kun je natuurlijk kijken in de manual van je moederbord wat er in te stellen is in de bios met betrekking tot de voltages.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Bron: OCZ website.While some OCZ Memory such as our PC-2100 and PC-2700 are within industry standard specs, some of the memory we release on the market does not fall under specifications published by JEDEC. JEDEC, the organization responsible for releasing industry standard specifications, does not always release standards as fast as the industry develops. This often forces us to release memory products that do not fall within JEDEC specification.
DDR2 OverVoltage Control
Allows you to to set memory voltage.
Normal Supplies the memory voltage as required. (Default)
+0.1V ~ +0.4V Increases memory voltage by 0.1V to 0.4V at 0.1V increment.
Maar dan blijft nog de vraag zal m'n pc booten als ik er dat ander geheugen insteek.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
http://www.ocztechnologyf...showthread.php?p=236653#p
en ik zie toch in de SPD tab van CPU-z onderaan 1.8 volt staan dus ik denk dat het wel moet werken
bedankt iedereen voor de snelle antwoorden
[ Voor 10% gewijzigd door pm1 op 09-06-2009 18:11 ]
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Kijken op de QVL is redelijk vanzelfsprekend, mocht je daar vanaf willen wijken kun je inderdaad zelf op zoek gaan naar ervaringen en dergelijke.
Omdat dat iets is dat je prima zelf kunt doen gaat deze op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()