Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.intermedium-ict.nl/. Ik heb een vacature van hun gelezen en ze zoeken ervaren databasebeheerders of kandidaten die ze opleiden tot databasebeheerder. Nu valt mijn oog op kandidaten die ze willen opleiden. Ik zou heel erg graag uiteindelijk een functie willen bekleden als databasebeheerder oracle, maar heb hiervoor niet de ervaring dus een opleiding binnen een bedrijf tot oracle DBA klinkt heel erg goed. Dus ervaringen met dit bedrijf ?

Mvg,
F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Inhoudelijk kan ik je niks vertellen over het bedrijf. Wat me opvalt is dat de website redelijk basic is, maar ook dat er erg weinig te vinden is op het web (met betrekking tot ervaringen en dergelijke). En dat voor een bedrijf dat claimt al 25 jaar ervaring te hebben in deze business? :|

Daarnaast zie ik 2 LinkedIn profielen staan waarbij 2 personen aangeven eigenaar te zijn van dit vehikel. Beide met erg weinig (1 en 5) connecties. Ik zou iig even vragen hoe groot hun customerbase is en wat de voorwaarden precies zijn.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:14
De bedrijvengids vertelt mij dat ze maar liefst 1 medewerker in dienst hebben. Verder opereert de onderneming klaarblijkelijk vanuit huis, wat niet heel slecht hoeft te wezen. Detachering lijkt het me niet, maar werving en selectie zou nog wel eens kunnen.

https://server.db.kvk.nl/...SWS001@?BUTT=220602440000

Verdacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Bel/mail, als ze geen goede antwoorden geven op je vragen dan weet je dat ook. Ben je een kwartiertje van je leven kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Nah, verdacht is een understatement: ze zijn uitgeschreven van het handelsregister...

Dit kan een paar dingen betekenen (zie ook laatste post hier ), maar in dit geval zou ik er verre van blijven. Denk gewoon niet dat ze je kunnen bieden wat je wilt (bijvoorbeeld een gedegen opleiding).

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://web.archive.org/we...//www.intermedium-ict.nl/
Voor 2007 hadden ze (volgens de Wayback Machine) geen website en in 2007 hadden ze 'al 15 jaar ervaring' terwijl het er nu anderhalf jaar later 25 jaar zijn. Ik zou naar een andere club gaan kijken dan intermedium-ict :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:01
Hoezee voor de internet recherche /o/

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:+

Gaan kijken kan trouwens natuurlijk best, gezond verstand en denk voor je iets doet is bij elk gesprek een pre en dus ook hier :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1