Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij vertrekt over een week naar amerika en kan een palm pre meepakken. Is dit de moeite waard? Zou hij helemaal werken eens hier in belgië, de prijs vind ik zeker niet mis 390 euro zonder contract.
Ik heb al 2 reacties op deze vraag gehad ma ik zou er graag meer van de kenners willen krijgen zodat ik de juiste conclusies kan maken.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je kunt er alleen niets mee in Nederland...

Het is een CDMA telefoon, die alleen werkt in de VS en een handjevol andere landen. En aangezien dat ding alles OTA haalt ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Zpottr op 09-06-2009 13:00 ]

Zoef

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:27
Tis jammer dat je de mensen in het Palm Pre topic blijkbaar niet gelooft 8)7 Nogmaals: De versie zoals die nu bij sprint verkocht wordt is een CDMA-versie en gaat NIET werken in Europa.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

TS, ga even iemand anders zijn tijd verdoen zeg :X

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch dat ik al reacties heb gehad ma er zijn meer dan 2 mensen op tweakers e ik wou gewoon MEER informatie hebben

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Niet werken == niet werken, een andere conclusie ga je echt niet krijgen door het aan andere mensen te vragen :/

Rail Away!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dubbelposten houden we niet zo van. Overigens lijkt het me een vrij duidelijk verhaal. Doetutniet.

Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.