[SEM] Linkbaiting dmv onderzoeksartikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag eens op een intelligente manier aan een hogere Google Rank komen en na wat research lijkt linkbaiting mij een ideale oplossing.

Ik heb onderzoek gedaan naar het gebruik van mobiele telefoons. Met de uitkomsten wil ik een artikel schrijven wat aantrekkelijk is voor andere sites om te publiceren. Het uiteindelijke doel is backlinks genereren.

Ik vraag mij nu af hoe ik er voor kan zorgen dat mijn artikel op andere sites terecht komt?

Ik dacht aan "nujij gerelateerde sites" maar die zijn schaars. Zijn er andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:46

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Zonder al te veel "captain obvious" te willen zijn; als het een echt interessant artikel is, waar je van overtuigt lijkt te zijn, waarom stuur je het dan niet in als nieuwsitem? Tweakers heeft hier een mogelijkheid voor, en de meeste blogs of andere nieuwssites / nicesites hebben ook wel een mailadres waar je wat heen kunt sturen. Als het dan een aantal grotere sites heeft bereikt nemen de kleinere sites het vaak wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SandaX schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:08:
Zonder al te veel "captain obvious" te willen zijn; als het een echt interessant artikel is, waar je van overtuigt lijkt te zijn, waarom stuur je het dan niet in als nieuwsitem? Tweakers heeft hier een mogelijkheid voor, en de meeste blogs of andere nieuwssites / nicesites hebben ook wel een mailadres waar je wat heen kunt sturen. Als het dan een aantal grotere sites heeft bereikt nemen de kleinere sites het vaak wel over.
Wist niet dat een nieuws item opsturen mogelijk was bij GoT. Ga ik zeker doen als het artikel helemaal af is.
Voor andere sites is het dus een kwestie van mailen. So easy. ;)

Waar kan ik dat nieuwsartikel add-en dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:11:
Waar kan ik dat nieuwsartikel add-en dan?
Langs ieder artikel zie je:

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/icons/add_article.gif Nieuwstip insturen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Linkje in je signature op Got plaatsen, kan wellicht ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:23:
Linkje in je signature op Got plaatsen, kan wellicht ook helpen.
HELAAS, het zijn nofollows
Pagina: 1