Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Sent mail" van webmail naar client krijgen

Pagina: 1
Acties:

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10 12:21
Ik heb een tijd lang gebruik gemaakt van de webmail vooziening van mijn provider en nu maak ik gebruik van een outlook client. De postvak in is prima gedownload en dus verwijderd van de POP3 server, maar hoe krijg ik mijn verzonden items ook in de client en zo dus de POP3 box op de server helemaal leeg?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
Kan je geen IMAP gebruiken?
Of je Sent Items moven naar je Inbox en dan in Outlook terug verslepen naar je Sent Items?

• MMMMMM
IMAP wordt niet ondersteund door planet / kpn.

verslepen is een hels karwei, het is echt mail van jaren en als ik die moet uitzoeken... Kan wel als ik in outlook selecteer op naam, "verzonden door" maar er moet iets makkelijkers zijn.

Dank voor je snelle reactie trouwens

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt een folder sent-items in je webmail. Je maakt een rule op de client aan dat mails verstuurd door jou worden verplaatst naar sent-items (en dat pas je alleen toe op nieuwe inkomende emails). Vervolgens verplaats je alle mailtjes naar je inbox en worden de mailtjes netjes in je sent-items geplaatst :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MMMMMM
BtM909 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:55:
Je hebt een folder sent-items in je webmail. Je maakt een rule op de client aan dat mails verstuurd door jou worden verplaatst naar sent-items (en dat pas je alleen toe op nieuwe inkomende emails). Vervolgens verplaats je alle mailtjes naar je inbox en worden de mailtjes netjes in je sent-items geplaatst :)
Dat is het ! Hoe simpel kan het zijn, ik ben hier al 2 dagen mee bezig *schaam* !!! 8)7

Helemaal top, bedankt BtM909 en uiteraard Fire69 !

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En vergeet die rule niet te verwijderen (of deactiveren) daarna :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• MMMMMM
Regel laten staan maakt niet uit toch ?Of ik moet mails naar mezelf gaan sturen ?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MMMMMM schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:15:
Regel laten staan maakt niet uit toch ?Of ik moet mails naar mezelf gaan sturen ?
Ik maak vaak gebruik van reply to all (en ikzelf dus ook als recipient sta), waarbij ik 't mailtje in m'n thread wil behouden (bijvoorbeeld bij mailing-lists). Die mails zullen dus ook naar je sent-items gaan (waar ze dan weer dubbel staan).

Daarnaast heb je nu misschien 1 rule, maar hoe meer rules hoe langzamer Outlook zal zijn bij het opstarten en binnenhalen van je mails.

• MMMMMM
geen speld tussen te krijgen, ik gebruik het mailaccountje echt voor "alleen prive", maar ik haal em na de "move" meteen weg.

• MMMMMM
worked like a charme ! topic can be closed, thanks.

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27

Noper

That's a noper...

Niet zo snel.... :-)

Hoe ga je hiermee om als je een combinatie van mailclient en webmail gebruikt? Overdag lees ik mijn privemail via de webclient en verstuur ik ook wel eens berichten. Om nu elke avond volgens eerder genoemde methode mijn verzonden berichten te gaan verwerken lijkt me niet echt handig...

BtM909.... kom er maar in!

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 14:05

giMoz

iets met meester...

Kan je geen rule aanmaken in je webmail? Die alle mail die je stuurt ook in de inbox gooit waarna deze gedownload wordt door je mailclient en die hem weer vervolgens o.b.v een rule naar de sent items set?

[ Voor 1% gewijzigd door giMoz op 10-06-2009 15:22 . Reden: typo's ]

Of niet natuurlijk...

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

Noper schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:51:
Niet zo snel.... :-)

Hoe ga je hiermee om als je een combinatie van mailclient en webmail gebruikt? Overdag lees ik mijn privemail via de webclient en verstuur ik ook wel eens berichten. Om nu elke avond volgens eerder genoemde methode mijn verzonden berichten te gaan verwerken lijkt me niet echt handig...

BtM909.... kom er maar in!
Bij mail die je via de webmail verstuurt jezelf een cc-tje sturen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan moet je kijken naar IMAP support :)

Pagina: 1