Op dit moment ben ik bezig voor mijn stagebedrijf met enkele excel sheets. Ik kwam er niet uit en vandaar dat ik op deze site terecht kom. Ik heb al wat bestaande forums bekeken alleen bij mij werkte het niet of was het niet geheel van toepassing zoals ik het moet gebruiken.
Probleemstelling
Mijn stagebedrijf wil weten wat de gemiddelde omzet per dag van de week (maandag-zondag) is over 2 afdelingen, per medewerker.
Dus ik heb 2 tabellen gemaakt met het aantal gewerkte uren per week, per afdeling. Daaronder staat:
Datum: Dag: Omzet A: Omzet B:
1-6-2009 maandag 100 50
2-6-2009 dinsdag 150 60
etc.
etc.
De moeilijkheid is dat ik wil dat hij automatisch de omzet van een bepaalde dag en afdeling(maandag, dinsdag, woendag etc.) koppelt aan de "conclusie":
Maandag
omzet per medewerker, afdeling A:
omzet per medewerker, afdeling B:
Dinsdag
Woensdag
etc........
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt!
Probleemstelling
Mijn stagebedrijf wil weten wat de gemiddelde omzet per dag van de week (maandag-zondag) is over 2 afdelingen, per medewerker.
Dus ik heb 2 tabellen gemaakt met het aantal gewerkte uren per week, per afdeling. Daaronder staat:
Datum: Dag: Omzet A: Omzet B:
1-6-2009 maandag 100 50
2-6-2009 dinsdag 150 60
etc.
etc.
De moeilijkheid is dat ik wil dat hij automatisch de omzet van een bepaalde dag en afdeling(maandag, dinsdag, woendag etc.) koppelt aan de "conclusie":
Maandag
Dinsdag
Woensdag
etc........
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt!