Prijzen excl btw ipv incl.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:24
Ik ben al een tijdje aan het azen op dit apparaat en hou de prijs dus nauwlettend in de gaten. Toch wordt dit moeilijk gemaakt door 4launch & zercom computers (winkels) omdat zij hun prijzen zonder BTW doorgeven. Nummer 3 en 4 qua prijs doen dit niet en hebben netjes de prijs inclusief btw doorgegeven.

pricewatch: Samsung Syncmaster 2333HD

ps. Het valt me op dat Zercom dit vaker heeft dan gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zercom:
Prijs (incl. BTW): € 233,90
Prijs (excl. BTW): € 196,56

4Launch:
Prijs (incl BTW): € 267.50
Prijs (excl BTW): € 224.79

De prijzen incl. btw staan op het moment ook gewoon zo in de Pricewatch. Ik kan er verder zo niks over zeggen aangezien ik niet in de feeds kan kijken die ze aanleveren.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Volgens mij is er in ieder geval op dit moment niks aan de hand. Ook zie ik geen rare dingen in de import. Het is óf álles fout, of niks, maar een enkele prijs zonder btw is vrijwel onmogelijk.

Wat wel zou kunnen is dat beide shops (tijdelijk) een foute prijs in hun feed hadden staan. In dat geval lijkt het er op dat ze het inmiddels gefixed hebben :).

http://twitter.com/randalpeelen