Sinds ik mijn SLI heb draaien krijg ik bij de eerste keer opstarten een BSOD (meestal), waarna het later na een keer opnieuw opstarten gewoon vlekkeloos loopt!
Ook mijn spellen lopen voor geen ene meter op klein scherm, ik speel veel CS:S op klein scherm omdat ik de helft van de tijd tussendoor altijd druk ben met vanalles (en nee komt hier niet door, zelfs met alleen CS:S loopt die al te klote). Ook GRAW2 liep niet hoe het moest.. echt lag met SLI enabled (???) en wanneer ik de andere instel als dedicated Physics kaart dan loopt het ineens vlekkeloos 
Mijn specs staan hier onder.
Intel Pentium Dual-Core E5200 @ 3.44Ghz
6GB OCZ PC2-6400
EVGA nForce 680i SLI
2x MSI GeForce 8800 GTS 320MB SLI
1TB Samsung 32MB
Antec Sonata 3
Windows Vista Ultimate x64
met een 500W EarthWatts (Dit kon volgens mensen op Guru3D wel eens de boosdoener zijn aangezien ik mijn voeding wel tot het randje gebruik? ik haal waarscheinlijk een nieuwe eerdaags)
overclock is prime95 stabiel en komt niet boven 72C uit (ik weet het.... komt een mugen 2 op..).
Enige andere oplossingen voordat ik geld uitgeef? Zowiezo komt er een goede voeding bij.. zit een beetje te kijken naar de PC Power & Cooling 910W. Ik sta ook open voor suggesties
Mijn specs staan hier onder.
Intel Pentium Dual-Core E5200 @ 3.44Ghz
6GB OCZ PC2-6400
EVGA nForce 680i SLI
2x MSI GeForce 8800 GTS 320MB SLI
1TB Samsung 32MB
Antec Sonata 3
Windows Vista Ultimate x64
met een 500W EarthWatts (Dit kon volgens mensen op Guru3D wel eens de boosdoener zijn aangezien ik mijn voeding wel tot het randje gebruik? ik haal waarscheinlijk een nieuwe eerdaags)
overclock is prime95 stabiel en komt niet boven 72C uit (ik weet het.... komt een mugen 2 op..).
Enige andere oplossingen voordat ik geld uitgeef? Zowiezo komt er een goede voeding bij.. zit een beetje te kijken naar de PC Power & Cooling 910W. Ik sta ook open voor suggesties