Hoi!
Ik heb een paar weken terug een vlucht geboekt bij Ryanair via www.cheaptickets.nl, omdat ik geen creditcard tot mijn beschikking heb en via cheaptickets ik via iDeal kon betalen.
Deze vlucht is bevestigd door Ryanair:
Daarop kreeg ik de antwoorden waar ik op hoopte maar ook een privébericht van iemand...
Ik heb het opgezocht in de Algemene Voorwaarden van Ryanair en daarin staat ook:
Of is dit maar bangmakerij?
Ik heb een paar weken terug een vlucht geboekt bij Ryanair via www.cheaptickets.nl, omdat ik geen creditcard tot mijn beschikking heb en via cheaptickets ik via iDeal kon betalen.
Deze vlucht is bevestigd door Ryanair:
Omdat ik een vraag had over de bagageregels heb ik dit (http://ryanair.site-forum...rt-extra-baggage-t896.htm) topic geopend op een forum over RyanairReserveringsnummer
Boekingsdatum ma, mei 04, 2009
Reserveringsnummer *****
Status: BEVESTIGD
Daarop kreeg ik de antwoorden waar ik op hoopte maar ook een privébericht van iemand...
Niet erg leuk om te lezenIk zag dat je Ryanair wilde boeken via Cheaptickets, maar als je de voorwaarden van Ryanair leest kan je lezen dat dit verboden is, dat betekend: Je mag alleen vluchten op de website van Ryanair zelf boeken. In het ergste geval kan je ticket zelfs ongeldig verklaard worden.
Ik heb het opgezocht in de Algemene Voorwaarden van Ryanair en daarin staat ook:
Maar enig googlen leert me ook dat (uitspraak uit 2008):Reserveringen
Alle boekingen voor Ryanair-vluchten moeten gemaakt worden op www.ryanair.com of via een Ryanair-callcenter. Boekingen die zijn gemaakt via websites van derden of een online reisbureau kunnen zonder bericht of restitutie worden geannuleerd.
Dus mijn vraag is nu: kan mijn vlucht zonder pardon geannuleerd worden?Budgetluchtvaartmaatschappij Ryanair mag van de Duitse rechtbank geen passagiers weigeren die hun ticket hebben gekocht via de website CheapTickets.de.

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.