Toon posts:

Nieuwe Macbook Pro's - Grote verschillen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Gisteren is de oude macbook geupgradet tot een macbook pro en zijn de vorige macbook pro's wat aangepast. Nu is mijn vraag, is er een groot verschil tussen de verschillende configuratie's? Merk je het verschil tussen 2.26Ghz en 2.53Ghz? Merk je het verschil tussen 1 videokaart en 2 videokaarten? Ik vind de verschillen maar mager voor een veel te hoge prijs. Ram-geheugen koop ik zelf wel op ebay en steek ik er zelf wel in. Het draait bij mij vooral om de cpu en de videokaart? Of zijn er nog grote verschillen tussen de macbook pro's (scherm mss?), hdd niet meegerekend dan.
Vriendelijke groeten,

naf10

Verwijderd

Topicstarter
Rustig aan, je mag kicken na 24 uur :)

[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2009 13:13 ]

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Denk ook aan de betere batterij, het nieuwe scherm en de mogelijkheid tot 8GB (of was dat al?) http://www.apple.com/macbookpro/features.html
http://www.apple.com/macbookpro/specs.html
In de praktijk zul je het verschil tussen 2,26 en 2,53GHz niet merken lijkt me...

//

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 13:46
Dit soort vragen kun je mijns inziens prima vinden/stellen in het algemene Macbook topic. Verder kun je ook gewoon zoeken op Google naar deze algemene vragen.

Verwijderd

Ligt eraan waarvoor je de MBP gebruikt, kun je zo niet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn te snelle reactie :). Ik zou de MBP vooral voor school (ik studeer informatica) gebruiken. Ik wil dus ook gemakkelijk een windows-virtualisatie hebben zonder vertragingen.
Photoshop e.d. is niet voor mij besteed.
Thx

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

2 videokaarten helpt erg met de batterijduur.

Doe jij namelijk niets intensiefs dan wordt de 'zware 9600M GT' uitgeschakeld en werk je met de 9400'er.
Doe jij wel iets intensiefs zoals een game en dergelijke, dan werk je met de 9600M GT videokaart.

Zodoende kan de accutijd oplopen tot heel veel uurtjes, wat met alleen een 9600M GT'er niet zal lukken..

CPU-snelheid is dusdanig klein dat je het niet opmerkt, of je moet echt specs-geil zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1