Triple Monitor onder win7 x64

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*Verplaatst naar nieuwe topic met betere uitleg*

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt iig 2 Nvidia kaarten, maar aangezien de ene nogal oud is en een PCI-aansluiting heeft, is het niet gegarandeerd dat het gaat werken, ik heb hier 2x 8800GT en keurig 4 schermen aangesloten gehad (2 op beide kaarten).

Ik zou dus op zoek gaan naar een PCI-e kaart voor je derde scherm als je moederbord 2 pci-e x16 ondersteund.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Een nieuwer kaartje gaat sowieso meer slaagkans hebben, alleen al maar om de recentere support in de drivers.. Kijk eens naar een tweedehands PCI-e kaartje ofzo > 6xxx series?

ps: vergeet niet dat zowel het OS waarop je werkt als de drivers waarmee je het aan de praat probeert te krijgen, respectievelijk een RC en in bèta zijn ;-) Verwacht geen stabiele toestanden

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Kan het zijn dat de twee kaarten die je hebt, ondanks dat ze beide van Nvidia zijn, twee verschillende drivers gebruiken? Zo ja, is dat namelijk de reden waarom het niet werkt. Het is in Vista en Win7 niet mogelijk om meer dan een driver tegelijk actief te hebben voor een grafische kaart.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd nog wel ergens een 6200 kaartje liggen en ga die vanavond even proberen in plaats van de fx 5400. Hopelijk dat die wel werkt.

Alvast bedankt voor de info :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 19:52 . Reden: verkeerd type nummer 6200 ipv 6600 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:32
Hey, ik heb even een vraag die misschien niet helemaal aansluit op het topic maar wel een beetje.

Ik heb vandaag een 2e monitor aangeschaft en ik wilde die als dualview draaien met een nvidia 8800gt. Nu werkt alles perfect op 1 ding na. De 2e monitor staat links van de hoofdmonitor maar het bureaublad wordt aan de rechterkant uitgebreid. Dit is heel verwarrend en optisch irritant vooral met de muis.

Ik vroeg me af of iemand weet heo dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvos schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:44:
Hey, ik heb even een vraag die misschien niet helemaal aansluit op het topic maar wel een beetje.

Ik heb vandaag een 2e monitor aangeschaft en ik wilde die als dualview draaien met een nvidia 8800gt. Nu werkt alles perfect op 1 ding na. De 2e monitor staat links van de hoofdmonitor maar het bureaublad wordt aan de rechterkant uitgebreid. Dit is heel verwarrend en optisch irritant vooral met de muis.

De monitoren omwisselen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
Niet meer nodig.

[ Voor 137% gewijzigd door Silvos op 09-06-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Silvos schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:44:

Voor windows xp:

Rechter klik op bureaublad dan Eigenschappen -> Instellingen tabblad -> Monitor lay-out aanpassen zoals die in het echt op je tafel staat (slepen van die pictogrammen) -> Toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
_Silencer schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:50:
Voor windows xp:

Rechter klik op bureaublad dan Eigenschappen -> Instellingen tabblad -> Monitor lay-out aanpassen zoals die in het echt op je tafel staat (slepen van die pictogrammen) -> Toepassen.
Hartstikke bedankt, daar was ik naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb nu een 6200 kaart in mn computer gezet en de nieuwste drivers van nVidia gedownload (nu idd 1 driver voor beide kaarten). Zowel win7 als de nVidia Control panel zien em nu en ik kan em ook aanvinken, maar als ik 'apply' probeer gebeurt er simpelweg niets met het 3e beeldscherm... Ik dacht dat ik het nu toch wel goed zou hebben maar blijkbaar nog niet..

Wie kan de oplossing geven!?
Pagina: 1