Toon posts:

[Safari 4] Formulier opnieuw versturen bij terugknop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag/probleem met Safari 4.0, wat ik ook met 3.0 had. Als ik bijvoorbeeld via marktplaats een mail stuur (dus een formulier invul), dan verzend kom ik gewoon op een normale pagina dat ik de mail heb verzonden. Als ik dan met de 'Terug' knop een pagina terug wil, zegt hij ' Weet u zeker dat u opnieuw een formulier wilt versturen?' Maar dat wil ik dus niet. Ik wil dat hij hem niet opnieuw verzendt. Netzoals dit in Firefox wél goed gebeurt.

Ik heb dit al geprobeerd: http://www.appletips.nl/safari-formulier-waarschuwingen/

Hopelijk weet iemand dit!

Mvg,
Cees

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik heb je titel iets aangepast: "[Safari 4] Formulier opnieuw versturen bij terugknop?".

Volgens mij is dit overigens normaal gedrag. Het is niet zo dat de mail dan opnieuw wordt verstuurd. Maar het formulier wordt weer ingevuld. Met formulier wordt dan bedoeld, de input in de verschillende vakken op de website :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:43
Versturen is versturen. Als je op annuleren drukt bij FF dan gaat hij naar de desbetreffende pagina, zonder het formulier opnieuw te versturen. Als je op 'Ok' oid drukt, dan verstuurd hij het opnieuw (dus dan krijg diegene 2 keer de mail). Weet niet hoe het bij Safari zit.

[ Voor 20% gewijzigd door TheJVH op 09-06-2009 01:30 ]

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Da's lekker dan als je online zit te bestellen... Ik kan me dat niet voorstellen...

Ik heb niets te melden.

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45

mwa

*knip* het is niet de bedoeling om andermans topic te kapen met je eigen vraag. Maak daarvoor een eigen topic aan. Lees voordat je dat doet eerst ASD FAQ goed door :)

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 09-06-2009 19:52 ]

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Heb net even voor je uit zitten proberen en de tip waar jij naar linkt is een ander fenomeen dan waar je hier last van hebt.
De tip gaat namelijk over het volgende; Ga naar http://google.nl en type iets in het veld, maar druk niet op enter en druk niet op zoeken. Sluit nu je tabblad. Op dit moment krijg je een melding dat je wijzigingen hebt aangebracht in de pagina met de vraag of je echt wilt sluiten. (Tenzij je dus hebt gedaan wat op appletips.nl wordt omschreven.)

De melding die jij krijgt gaat over het opnieuw verzenden van het formulier wat je net ingevuld hebt op Marktplaats. In principe is dit natuurlijk niet wat je wilt, want dan zou je de mail nog eens verzenden. Dus zou je op annuleren moeten klikken en niet via je terug button naar de advertentie terug moeten gaan. Maar via een andere weg.

Ben met je eens dat het niet helemaal handig is, maar het zit hem in de opzet van de marktplaats website. Dus je kunt er weinig aan doen, behalve Marktplaats zelf mailen. Of gewoon op "Ok" klikken en hopen dat de mail toch maar één keer verzonden wordt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Mac_Cain13 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:32:
Ben met je eens dat het niet helemaal handig is, maar het zit hem in de opzet van de marktplaats website. Dus je kunt er weinig aan doen, behalve Marktplaats zelf mailen. Of gewoon op "Ok" klikken en hopen dat de mail toch maar één keer verzonden wordt. :)
Ja inderdaad, het is opzich niet erg als je af en toe een mailtje stuurt via marktplaats. Maar ik zit nogal veel op marktplaats en reageer veel op advertenties. In Firefox heb je hier geen last van dat je die melding krijgt.

Dan blijf ik toch maar bij Firefox, ook al zit de nieuwe Safari 4.0 er érg fraai uit!

Mvg,
Cees
Pagina: 1